Nieuwtjes

Ik heb n buggy, dus veel zichtbaar. De kap is groen/zwart dus ik heb bar weinig keuze in upgrades.

Mischien maak ik wel een nieuwe start met een M18-MT ;)

Dek dan wel bij het spuiten je kap goed af zodat hij geel wordt ;)'

M.V.G.

Die Xray MT ziet er wel heel gaaf uit, ik ging een Associated 18MT kopen als daar een factory kit van komt maar nu weet ik het niet meer.

Wel vreemd dat je op de site van xray niks over die MT te vinden is.
Heb me rotgezocht naar een goede foto maar nog niks anders kunnen vinden.

Freakazoid zei:
Blauw, paars.. Waarom nooit es n keer groen?? :cry:

Inderdaad nooit groen daar baal ik ook van daarom als ik nog is een keer geld over heb dan wil ik mijn cyclone de zelfde kleur groen maken als het buisje van Venon 500cc nitro vul fles, dan wordt het een Florian Spec Cyclone 8) :D

hier de pic

2026main.jpg

greetz florian

hey

ik heb nu zo'n ventielator op mijn motor zitten en het werkt wel aardig
maar in het begin werd de ven net zo warm als de motor :bad-words: maar dat kwam daar de stiker die er op geplakt zit die drukt tegen het asje aan
ik heb de stiker er maar af gehaalt er kan nu wel stof in komen maar
daar maak ik me niet zo druk om

peter

Neoblader: :oops: ...

MaXX Cellrated Rc Freak: Jij snapt em. :P

Enne, is zon ventilator nou alleen voor onroad? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat die dingen bestand zijn tegen et gehos en gebok van bijvoorbeeld mijn zand buggy. :P Ik heb wel es iets gaafs gezien, dat was een ventilatortje die IN de motor gebouwd zat rechtstreeks op de as. Dat werkt denk ik een bak beter dan zon CPU cooler dr op bouten. :lol:

De ventilator van 3Racing "zuigt" als het ware de wamre lucht uit je motor, deze warme lucht wordt dan afgevoord door de rijwind...

En een ventilator op je motor as werkt voor geen meter omdat je motor huis in de lengte straal zo goed als dicht is, de lucht gaat er dus rap weg omheen..

Groet Robert

ik had m al gezien op de site van carped GP
vroeg me al af wat er op de plek zit van de accu
t lijkt wel een doosje van een accu.
maar groen is ook leuk voor de verandering

mafia zei:
ik had m al gezien op de site van carped GP
vroeg me al af wat er op de plek zit van de accu
t lijkt wel een doosje van een accu.
maar groen is ook leuk voor de verandering

Komt idd van die site. Dat doosje van die accu dat je ziet
staat onder de auto. Om de wielen van de grond te houden :lol:
Volgens mij zit er geen accu in. Maar die wagen lijkt me wel
verd*md breed... Niet?

IS gewoon een Losi JXS (als ik mij niet vergis) 1:10 Touring wagen. Is niet breder dan 190mm Wel geinig dat groen..

Groet Robert

Denk gewoon gezichtsbedrog omdat het midden vrij breed is.

Verder vind ik hem niet breder als een andere tourwagen.

Lekker zinloos. Groen onder de kap, daar zie je toch geen zak van? :P T gaat mij om de shock bruggen en de wiel ophanging enzo.

toch lijkt t mij dat t doosje ook op de bodemplaat ligt .
of zie ik dat nou niet goed .
ps heb je die speciaale gp 2500 cellen gezien op de site van carped gp.
mm lekker

De normale 2500mAh NiMH AA cells? Die zijn r al n tijdje denk ik hoor. :P Ik gebruik ze al n halfjaar met mijn digicam.

Freakazoid zei:
De normale 2500mAh NiMH AA cells? Die zijn r al n tijdje denk ik hoor. :P Ik gebruik ze al n halfjaar met mijn digicam.

Lol, als het dezelfde zijn als op die website, dan denk ik niet dat je cam
gaat werken :lol:

@ Pasqual: eigelijk kijk ik niet naar de breedte van de wielen (190mm),
maar ik bedoelde dus idd de wagen zelf (bodemplaat) :wink:

Ik zie niks. :P Maar dat komt vast omdat ik dat autotjes spul niet zo goed ken allemaal. ;)

Is er ook nog iets nieuws dat kan vliegen? :P Tis tot nu toe bijna allemaal autotjes prut.

Back