Nieuwtjes

dit had ik nodig een topic met allemaal van die onzin en nieuwtsjes

ik vind leuker: klein goedkoop gadget, bijv. als die dingen van het 1e bericht

Jaap J. zei:
Volgens mij wordt dit topic gewoon een ordinaire rip-off van de nieuwtjes van rc-junkies, en dat vind ik niet zo nodig eerlijk gezegd. Een beetje inventiviteit jongens! :mrgreen:
hebben die het ook niet van het internet JAAP..... goh..

Nieuwe 3PK leverbaar met 2.4GHz systeem. Kost op het moment 549 euro.

Futuba 3PK Super 2.4GHz:
P1001_1-F3022.jpg

Nog een nieuwtje dat ik gister avond op de club hoorde:

De Oscar Jansen V2 motor, zou een RC ShopROAL motor worden.. goed van horen zeggen....

orion_oscarmotor.jpg

Groet Robert

als je nou eens goed leest Pasqual :mrgreen" ... De Oscar Jansen motor was al lang bekend. Enkel heb ik gehoord dat er overleg is tussen partijen, om er een RC Shop ROAL motor van te maken.... goed gehoord, meer ook niet..... De spec's op rctouring heeft victor trouwens ook van mij :wink:

Groet Robert

Zet het er dan duidelijker en uitgebreid bij :P Kan je er niet overheen lezen.

Maar is nu duidelijk ;)

de oscar jansen motor gaat de enbell bevatten zoals ik eerder heb gepost ;) heb ik van een ingeweide horen zeggen ..

die andere zal dan wel een roal motor worden .. ??

@Frans

Ik heb niet zoveel bronnen :lol: , maar het enige wat in dat verhaaltje staat is dat hij waarschijnelijk een groove anker zal hebben en er een vreemde ring op de anker zal plaatsvinden:

oscar%20jansen%20v2%20editon%20orion.jpg

crf20042005motor1.jpg

Groeten Victor

TT-01 rcdriver zei:
hebben die het ook niet van het internet JAAP..... goh..

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat we hier niet een draadje open gaan houden waarin iedereen dagelijks het nieuwtje van rc-junkies geknipt en geplakt wordt. Op jouw bijdrage na hebben we inmiddels echter weer de stijgende lijn te pakken, ga zo door! :mrgreen:

dat hij waarschijnelijk een groove anker zal hebben en er een vreemde

wel grappig dat die ankers op de foto dan weer wel die ring hebben maar niet grooved zijn :mrgreen: :!:

@ FASTER->you

Ja, die foto is alleen maar een voorbeeld van die ringen (daarom staat hij ook niet op mijn site :P ). Dus naar de anker verder moet je niet naar kijken en die foto is al redelijk oud :oops: .
Groeten Vic

Victor zei:
@Frans

Ik heb niet zoveel bronnen :lol: , maar het enige wat in dat verhaaltje staat is dat hij waarschijnelijk een groove anker zal hebben en er een vreemde ring op de anker zal plaatsvinden:

Groeten Victor

heel veel mensen weten Victor dat jij goed kan knippen en plakken van andere site's maar dat maakt niet uit: jou site is alleraardigst ( dit is dus een compliment voor de mensen die het niet snappen als ik zoiets zeg )

hetgeen in dat verhaaltje staat dat het waarschijnlijk een grooved anker zal worden zou best wel eens kunnen kloppen, en die ring is echt niet zo vreemd als je weet waar die voor is, maar dat mag je bij je "bronnen" gaan navragen ;) de rest van het verhaaltje komt uit een dikke duim ... :?

ik hoor en lees dat het voor het koelen is MAARRR ..... het is (als ik het goed weet) tegen het expanderen van de collector lamellen .......

Back