Nieuwtjes

jah, er zijn nieuwe ib4200`ss de SHV serie en nu is ook orion over maar ze blijven ook de gp`s matchen dus nu kan de klant kiezen ...

Ik heb nu de GP4300 van Orion en ik ben er heel erg blij mee (ik snpa dat gezeur van 4100 niet echt, het zijn zeer goede cellen), maar ik heb gehoord dat die IB's de 2de keer laden op 1 dag beter zijn. Dus je zou met 2 a 3 accu's een wedstrijd kunnen rijden. :P
Vic

Puur theoreties gezien (even kijkend naar 3300 Mah) was het voor deze cellen beter om ze maar eens in de maand te gebruiken, zo zouden ze het meest optimaal blijven en de beste spanning produceren, zou jij ze 3 keer op 1 dag gebruiken zul je zienbaar merken dat ze de derde keer stukken slechter presteren. Het chemische proces moet even rust krijgen.
Wat de nieuwe cellen betreft weet ik niet, in mijn ogen zou het vreemd zijn dat NIMH met meer cappaciteit wel meerdere keren gebruikt kan worden.

Groet Robert

Ja, ik zeg ook dat de IB's dat alleen hebben. Ik hoor het tenminste best vaak van zeker niet van de slechtste rijders :lol: .
Vic

cyclone_s01.jpg

dit is dus de nieuwe Cyclone S van Hot Bodies en de verkoopprijs zal rond de 229 euro komen waarbij in de kit een set bandjes erbij geleverd wordt, alsmede een Stratus body met de laatste nieuwe spec's.

De auto zal dus een plastic chassis hebben, plastic top deck en plastic dempers en plastic shocktowers.

Mwa niet echt, want je heb gewoon van rc-tech afgehaalt :wink:, maar dat plaatje enz. is wel mooi :wink:

Hierbij wat gesignaleerd testwerk bij Xray op de T2 van Paul Lemieux:
  • Nieuw lichter Multi-Diff
  • Alu ball joints voor & achter
  • Countersunk top deck
  • One way central layshaft
t2new_paul_lemieux.jpg

En er komt weer een pro-diff (van Hudy Steel)

cooper zei:
Victor zei:
Associated zal met een snaar aangedreven op de markt komen! Iets van de TC5 :lol: . Zo moet hij eruit gaan zien:
http://www.rctech.net/forum/attachment.php?attachmentid=142520
Vic

PS: De echte foto's zullen later komen, Associated wou niet dat er foto's van hun nieuwe wagen werden genomen.

whahahahahahahahahaha :lol:

nu zie je, een RIEM is enkel goed om je broek omhoog te houden :D

Ochhhhh, hoop doet leven, voor die rijders die nu "spaak" gaan :wink:

We zitten hier in het electro gedeelte.
Opzouten met die herriemakende grasmaaiers :P :lol:

Back