Nieuwtjes

Dit lijkt me een ideale oplossing. Ikzelf heb 3 AMB PT's, waarvan de oudste nu een paar jaar in een 1:8 heeft gezeten, en door de brandstof worden de draden in de loop van de tijd steeds stugger. Een nieuw snoertje en een frisse behuizing zou perfect zijn.

Wel een vraagje, ik kan het niet uit de beschrijving halen, maar misschien dat iemand dat hier weet. Is deze nieuwe behuizing ook weer helemaal waterdicht, is het een nieuw plastic omgietsel (met carbon look?), of hoe werkt het eigenlijk precies?

De behuizing is 100% waterdicht. Wanneer de transponder in de behuizing wordt geschoven wordt deze met de cap afgedicht. De oortjes zijn overigens ook steviger geworden.
De behuizing is van plastic met een carbon look film eroverheen.

Jimmy - The Border Online Shop

De behuizing is 100% waterdicht. Wanneer de transponder in de behuizing wordt geschoven wordt deze met de cap afgedicht. De oortjes zijn overigens ook steviger geworden.
De behuizing is van plastic met een carbon look film eroverheen.

Klinkt alvast helemaal goed Jimmy, dat van die stevigere oortjes ook!

Is het PT nr. nadien ook nog ergens (goed) zichtbaar aan de buitenkant?

Groeten,
Richard

Richard,

De PT wordt geleverd met een los nummer stickertje.
Het is dus aan de racer zelf te bepalen of het stickertje erop gaat en waar te plaatsen.

Zouden ze dan beter zijn dan vorig jaar:

lrpbigmamaws-400x329.jpg

LRP introduces the HV2 VTEC SC-4600UP BigMama ‘Worlds Spec’ cell, as used by Ronald Volker to claim the runner up spot at the 2008 TC World Championships. Unbelievable performance, maximum voltage, and extremely low internal resistance, this top-of-the-line competition battery was already a high end product which was now again enhanced. Thanks to the exclusive HV2 treatment the ‘Worlds Spec’ - version delivers highest power over the complete runtime and never seen before top speeds and acceleration values.

Misschien toch wel het overwegen waard?

Groet Robert

Ik ben zoooooo klaar met Big Mama!

Al mijn stockspec 4100 leven nog maar de big mama4600 zijn dood.
net als de intellect 4600 ( is de zelfde accu )

Klinkt als een zeer goede keuze van de NK rijders om lekker nog een jaar door te gaan met deze NiMh cellen....

Roelof, er zijn verschillende goede en stabiele cellen op de markt die door iedereen gebruikt worden. Zo'n generaliserende opmerking op grond van één celtype waarvan al lang bekend is dat die nou net niet zo'n goede keuze is, vind ik wel erg kort door de bocht.

Of het een goede beslissing was of niet daar kunnen we nog lang over discussiëren. Dat jij blijkbaar overstappen de betere keuze vind mag duidelijk zijn. Maar het zou leuk zijn als je respectvol blijft naar degenen die daar anders over dachten (blijkbaar de meerderheid). Jij kan gelijk hebben, maar zij ook!

Back