Nieuwtjes

De functie van een difuser wordt alleen maar beter als de bodemplaat klopt, een bodemplaat vol met gaten zal nu niet echt de juiste luchtstroom geven zoals je het zou willen hebben.
Ik heb al eens met mijn 1:8 met een hele dichte onderkant gereden, een plaat over de hele breedte en lengte van de body met alleen gaten voor de wielen en vliegwiel deed de auto rijden alsof ik met een slotcar bezig was.

Maar er is nu een aerodynamica forum, zullen we daar verder gaan en hier weer nieuwtjes plaatsen?

Wel even bij vermelden waar en welk magneetje je gebruikt had destijds. Een 1:8 rijden als een slotcar... Nu weet ik ook waar die groeven op ons circuit vandaan komen, lol.

En nu weer on topic...

De budget uitvoering van de TRF 201 is ook geland.

58477.jpg

Rose wielen + een verschrikkelijk lelijke kap! <3

Meer van de nieuwe Litemodz

De CVS assen zijn standaard...!!

Tevens met een echt stuursysteem (lineair)
en meer innovatieve concepten....

Meer details hier:
rclitemodz

full

Laatst bewerkt door een moderator:
scheint wel een verdomt goede zender te zijn, ik ga waarschijnlijk exact dat model scoren, en op r2hobbies kan je ze vrij goedkoop krijgen, echt iets van 55e inclusief 2 extra ontvangers en verzenden (ja had nog wat gewicht over in de cart;P)

Tijd voor een paar nieuwtjes, hier nog een paar cad plaatjes van de Litemodz.

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Over de Litemodz

Ik vind de motorbulkhead er wat zwak uitzien,
ik weet dat tamiya daar problemen mee heeft gehad met de eerste 416,
maar die is nog 3 x zo dik als deze.

Verder zijn de mogelijkheden het rollcenter aan te passen er bijna niet.

Die stuurinrichting zal zich moeten bewijzen onder belasting en als er wat vuil in komt.

Over de Litemodz
Die stuurinrichting zal zich moeten bewijzen onder belasting en als er wat vuil in komt.

Schoonmaken....;)

je hebt gelijk met je punten Oscar, de auto zal zich moeten bewijzen.
Dit zijn volgens mij ook alleen concept plaatjes, we zullen in het nieuwe jaar zien hoe de auto eruit ziet.

Volgens mij is die motorsteun wel iets van 4 mm.

Laatst bewerkt:
Van de MACH site:

WK 2012 Elektro in Heemstede

MACH haalt WK elektro 2012 naar Heemstede. Zowel de 1:10 tourwagens als het 1:12 pancars evenement worden in Heemstede gehouden. Zaterdag 6 november is in de sectievergadering Elektro van de EFRA die in Brussel werd gehouden een en ander besloten. Naast de inzending van Nederland (MACH) waren er inzendingen uit Zwitserland (Lostallo) en Oostenrijk (Traiskirchen). Lostallo viel af. Zij hadden aangegeven alleen de 1:10 toerwagens te willen doen. Het 1:12 evenement kan echter niet los gezien worden en daardoor trokken zij zich terug. Bleef over de inzending van de MACH en van Oostenrijk. De club uit Oostenrijk had aangegeven de tapijtbaan op dezelfde asfaltondergrond 'te plakken' als waar het toerwagenevenement gehouden zou worden. Hier had, met name, Engeland zijn vraagtekens bij. Deze twijfel gaf de doorslag voor de MACH. Uiteindelijk werd de MACH met 9 stemmen tegen 3 gekozen.

De IFMAR moet deze keuze volgende week nog bekrachtigen. Tijdens het WK 1:8 buggy in Pattay, Thailand wordt hierover vergaderd. Vanuit de MACH is onze voorzitter Sander de Graaf hierbij aanwezig.

De MACH mag dit fantastische evenement gaan organiseren in 2012. Wij zijn zeer verheugd met deze opgave en gaan er zeker iets moois van maken. Hierbij wil ik nogmaals iedereen bedanken die zich met het bidboek hebben beziggehouden. Super bedankt.

Meer info volgt snel.

Back