Nieuwtjes

Wauw, ik wordt oud... Ik was erbij dat de eerste Avante uit kwam... Pfff... Zo lang geleden alweer? Wel gaaf dat ze er nu wel wat upgrades aan toevoegen. Ze zouden eigenlijk de Egress er nog opnieuw naast moeten zetten.

Kit supplied, tis een beetje een but motortje. Beter een milde bl erin, ik hoopdat lipo past

Gaan we binnekort ook de korting van alle andere winkels hier plaatsen?!, daar lijkt me dit draadje niet voor bedoeld? Korting is niet iets nieuws en je hebt dit ook al in de castle topic gegooid.

Nieuw van hobbyking of hobbycity
Gokart 1:4 met brushless

met The Stig!

gokart2.jpg

gokart.jpg

gokart3.jpg

gokart4.jpg

gokart5.jpg

gokart6.jpg

uniek in elk geval, die body's van nu zijn nooit meer zo mooi, zou eens een vintage klasse erbij moeten komen en racen met ouwe meuk, heerlijk

Ik heb dit bovenstaande in een iets ander vorm op mijn Xray T2R gehad, de auto werd er te stijf van en de Flex in het chasse was totaal aan die kant verdwenen.
Zonder dat ging die gelijk weer beter.

Ik denk (weet zeker) dat je een chassis van een toerwagen niet met een chassis van een pancar kan vergelijken. De RC10R5 is namelijk een pancar en heeft niks met TC's te maken... ;)

Dit systeem komt namelijk over de lengte en in het midden van het chassis te liggen zoals bij de CRC Gen-X10 en de Corally 10SL

De tendens bij de pancars is dat er juist minder flex (cut outs) in de chassis worden aangebracht bij de nieuwere modellen. De eerste generatie WGT 200mm pancars hadden veel cutouts. Mijn BMI DB10RR is een zwitserse gatenkaas maar de nieuwe BMI Copperhead10 is 1 vlakke plaat.

De Corally 10SL is van 3mm vlakke carbon plaat met erboven nog een lipo brace van 2.5 of 3mm carbon. De CRC heeft nu ook een nieuwe 200mm pancar uitgebracht met minder gaten in het chassis.

Kan wellicht ook zijn dat de 200 mm pancars overwegend binnen worden gebruikt en dus een steviger chassis nodig hebben dan oorspronkelijk gedacht. Evengoed gaan ze buiten ook als een speer met een stugger chassis. Ik zie daar persoonlijk niet dat een flexy chassis sneller is dan een stugge maar ik kan me vergissen.

ontopic maar weer :cool:

hier is nog een filmpje van de avante re-release:
[URL="
- Avante Buggy: Tamiya Fair 2010 Shizuoka - www.hobbymedia.it[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back