Nieuwtjes

Sorry Erik voor me taalgebruik. :oops:

Dan nog ook al doe je het met de punttang dan beschadig je het nog, ik in ieder geval. Toch lijkt me het een handig hulpmiddeltje. :)

Neem een kruiskop-schroevendraaier van het juiste formaat, zet deze met de zijkant van de tip tegen de ballcap aan, en draai de schroevendraaier rond, en hij popt er af, zo kan het ook bij gebrek aan goed gereedschap. Overingens bestaat een ballcap-remover al geruime tijd, alleen de kleur en uitvoering is nieuw voor mij. Daarbij komt wanneer je een [goedkope, evt zelfbouw] kunstoffen uitvoering heb, is deze minder beschadigend aan de ball-joint, dan wanneer je een metalen uitvoering hier op los laat. Maar zoals het zo vaak is gesteld met rc gereedschap, is het zwaar betaalde blinggehalte voornamer, dan hetzelfde gereedschap voor de helft van het geld, en soms nog een betere kwaliteit, bij de lokale bouwmarkt vandaan.

m.vr.gr. Per.

Pasqual zei:
Ben je dat ook altijd?

Je weet dat er een mega grote zeer robuste waterpomptang in mijn koffer zit. Daar mee kun je alles stuk slaan. En dat voor zo'n klein miserig zielig 1:10 autotje :wink: :lol:

Back :ontopic:

Groet Robert

xray_m18_rtr.jpg

M18 RTR :lol: . X-ray heeft wel laatste weken wel vele nieuwe producten. 8)

Ja X-ray is wel bezig de laatste tijd en een 1:18 nitro en een Monster truckje en een nieuwe touring car en nu ook nog een rtr m18 :D
:banana: voor x-ray :D

greetz florian

en de nitro versie dan? daar waren toch ook geruchten over?

zal niet aangeslaan hebben,

weet er iemand trouwens nog info over die nitro 1/18e?

wow,

kwist niet dat er al zoveel foto's bekend waren, dat is een autotje dat ik zeker ga kopen, is er al een prijs bekend?

greetz

Eindelijk ! ! !!

Voor de liefhebbers van véél blauw op een auto 8) Na lang zoeken, en nergens te vinden komt het uiteindelijk uit.
De blauwe vijzen set voor een TRF 415 --> ook te gebruiken op TA05 uiteraard. 8)

tamiya_49384.jpg
[/url]

Back