Nieuwtjes

kan iemand me doorverwijzen of uitleg geven wat het verschil is in die V2 endbells? ik zie namelijk niet echt een verschil.

WOW !!!!! vet stoer -->

Heb je echt een leuk nieuwtje wat goed in dit draadje past ... zeg je het niet eens .....

check hier de endbell van groskamp !!!

FASTER->you zei:
check hier de endbell van groskamp !!!

Wat ik begreep, rijd hij nu voor peak ( accus en motoren )
en wel met 8 turns,
vandaar ook de koelvan er boven.

als je zijn rondetijden op Mach ziet ( www.mylaps.com )
dan rijd hij 18 rondes in 5 minuten,
dat is wel heftig hoor.
Snelste ronde 16,8...... seconden, dat was tot voor kort alleen voor brandstof haalbaar.

Jilles zijn contract is inmiddels al weer over met Peak :wink: Hij rijdt nu voor Trinity:

http://www.rczone.net/modules.php?name=News&file=article&sid=717
Bij kopje Xray:

With the T2 just released and a strong performance at the Carpet World Cup team Xray are looking strong. This will be Jilles first race for Trinity after his switch from Peak. Any of the top team drivers can be expected to be in contention for the win. Very strong team.

En de motor die je daar ziet gebruikde hij hierbij:
http://www.teamtrinity.com/news/mar31,2006.html

Groet Robert

Om precies te zijn was het een Cobalt motor :wink: . En hij was heel erg snel, maar de runs waren wel met een 7 turns volgens mij.
Groeten Victor

hmmm ik kende die enbell en motor nog niet ... maar het begint erop te lijken dat orion zijn patenten begint te verliezen ... zo`n check point motor heeft moertjes op de brushhouders .... (vraag maar aan jaap) en deze heeft 2 draden aan de koolborstel maar verder ...

- ronde borstels
- alum endbell
- volgens mij een lager in rubber o-ringen opgesloten
- volgens mij staan de borstel ook schuin ..???? kan het niet goed zien ....

Victor zei:
Om precies te zijn was het een Cobalt motor :wink: . En hij was heel erg snel, maar de runs waren wel met een 7 turns volgens mij.
Groeten Victor

Nee... het is een trinity shock geen cobalt

cobalt 2 waarschijnlijk
daar rijden bijna alle trinity rijders meeen hij is het nieuwst

Als naar een foto kijkt van de motor dan zie je idd dat ze recht erop staan.

tric2707.jpg

Back