Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het oogje op de endbell dient ervoor om een busje in te solderen. (die je op je accu's soldeert) Hierdoor krijg je het idee van een stekkersysteem en is het wisselen van je motor mogelijk zonder te hoeven solderen.
Veel mensen hebben nog steeds problemen met het solderen van de motor en bedenken de meest creatieve opties met stekkers aan de motor om hem makkelijk te kunnen wisselen. Nu komt Orion dus zelf met een oplossing.
Iets nieuws van robbe de MOUNTAINEER 4X4 TRIAL TRUCK
zeer mooie gemaakt heb hem gezien op intermodellbau alleen vind ik de plaatsing van de servo een beeje ongelukkig.
meer info http://at.robbe-online.net/rims_at.storefront/en
Ik weet niet of jullie deze Carson brushless set hadden gezien, maar bij Conrad verkopen ze deze set voor 179 euro wat op zich een heel aantrekkelijk bedrag is.
specs:
Motor: Wirkungsgrad ca. 90% · Abgabeleistung ca. 344 W · Leerlaufdrehzahl 5 800 U/min pro Volt · Lastdrehzahl pro Volt 4 500 U/min · Maximaldrehzahl 60 000 U/min. Regler: Belastbar 70 A kurzzeitig / 50 A Dauer · BEC 5,2 {V} / 3 A · 4,8 - 9,6 V (4 - 8 Zellen) · {Taktfrequenz} 24 Mhz. Lieferumfang: Brushless-Motor · Brushless-Regler · Anleitung.
100 % Wartungsfrei 5 800 U/min pro Volt Fahrtregler mit 50 A Dauerstrom
bij protoform introduceren ze de "light weight" bodies, 0.30 mm dun lexaan. dit betekent dat je auto er beter door gaat rijden, tenzij je al het gewicht nodig hebt dan is het niet al te voordelig. wel is het flexibeler. ze zijn al verkrijgbaar in mazda 6 190mm, en pontiac g6 190mm indoor carpet.
Oeh.... die carson brushless regelaar 8O straks moet je nog een gat gaan snijden in je touring body...... jezus wat een bakbeest :roll:.
Hahahaha.... dat slaat echt alles dunner lexaan zelf hara heeft daar niks aan volgens mij je gaat er echt sneller door.
hier ook nog even wat kleine nieuwtjes van mij :
Parma komt met speed scent.... dat is een toevoeging voor nitro auto's als je dat in je brandstof tank doet dan ruikt het lekker uit je uitlaat je heb de smaken : Bubble gum, Banaan, Snoep, Kokosnoot en Sinasappel
Jaah gaaf joh, het is al wel een tijdje bekend maar de Hara & Surikarn edition zijn ook uit dus paars & ''Electric'' Blauw en die hebben andere servo mounts, alu outdrives, versterkte upper bulkheads, dunnere pulley's etc. etc. etc.