Nieuwtjes

Joep zei:
freekthefreak zei:
de helft van de fotos doen het bij mij niet en het ziet er allemaal maar zelf gebeunt uit.. net zoals die draagarmen en dat stukje carbon boven de spur
Dat die foto's het niet doen zal wel aan jou zelf gebeunde PC liggen :wink:
Doet het allemaal hier en bij een aantal andere mensen.

Als jij modificaties van team rijders beunen wilt noemen prima. Maar ze hadden denk ik even geen spuitgietmachines en cnc apparatuur bij zich op het circuit :)

Klopt mister Hudy is daar mee bezig, deze tussenstukken zijn er uit gehaald voor meer grip. Of het ook door gevoerd gaat worden is een 2de.

Groet Robert

Robert K zei:
....Klopt mister Hudy is daar mee bezig, deze tussenstukken zijn er uit gehaald voor meer grip. Of het ook door gevoerd gaat worden is een 2de....
Dank je voor de herbevestiging :wink:

Dit zijn de nieuwtjes die ik heb gezien:
Er zal een nieuwe stick zender van kopropo komen..
Nieuwe Spintec Batman V2...
Zag ook een nieuwe accu cel van Intellect de IB-4200 VR-1...
Corally heeft wat aanpassingen aan zijn RDX (spool, stuursysteem, upperdeck, lowerdeck etc..) zoals Robert K al aan gaf.
Vic

PS: De foto's zullen later komen, kan nu mijn site niet updaten :( .

Edit: Oja, niet vergeten. De bling bling tamiya trf415MSX Marc Rheinard Special.

nieuwe tamiya trf415msx gold edition voor marc rheinard:

tamiya_mr_gold_1.jpg

tamiya_mr_gold_2.jpg

tamiya_mr_gold_3.jpg

tamiya_mr_gold_4.jpg

tamiya_mr_gold_5.jpg

tamiya_mr_gold_6.jpg

CircusAso zei:
Eef1972 zei:

Een simpel doekje zal niet volstaaan om dit op te vangen. dit ziet er wel heel erg mooi uit, Maar zal dan ook wel een erg HOOG(tamiya) prijskaartje aan hangen.

Wat ik heb begrepen is dit het enige exemplaar en zal dus niet in productie komen.

Is het zelfde verschil denk ik als bij de Mi2 S1 en de Mi2 Carbon.

Bij de 1 carbon en bij de andere glasvezel (iets zwaarder? minder stijf?).

Corally zei:
200 dollar is iets van 150 euro, is toch niet veel vind ik...
Het is zeker een graphtite chassis, toch sterk dus...

Is gemaakt van FRP een soort glasfiber. DAt spul is een stuk inder stijf dan Carbon, ik vraag mij af hoe ze dat willen gaan uitvoeren met het "flex-systeem" zoals de T2 heeft. Het is ook een stuk zwaarder. Opzich een leuke auto om in te stappen in het wedstrijd rijden.

Groet Robert

Het nieuwe ontwerp voor de lay-out van PK-racing is bekend:

circuitnew.jpg

Jammer genoeg laten ze die ******* Flyover er in zitten. Hopen dat de baanafzetting wat "zachter" wordt zodat er minder schade gereden wordt. Ben benieuwd. Binnenkort toch maar eens een kijkje nemen

Groet Robert

Back