Nieuwtjes

Nee, als je de tekst laat vertalen blijkt het een eigenbouw te zijn:
Bulkheads van een 414, stuur inrichting 415MSX, en meer Tamiya parts.
De body is de nieuwe '30th anniversary' Porsche 934 body

Dat stond toch al ergens volgens mij?

Een Limited edition voor idd dat 30 jarige bestaan. Is een auto gebaseerd op de TA-05

Linkie:
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=49400

About the Model

* 2-belt driven 4WD high performance R/C of the Porsche Turbo RSR Type 934
* Special chassis is based on TA05, and features 230mm wheelbase and carbon fiber double deck layout, cantilever center shaft
* All-new precision-crafted aluminum front, rear, and center bulkheads
* Front/rear ball differentials, with a gear differential in the center
* Equipped with front/rear short reversible suspensions
* Durable and lightweight polycarbonate body shell
* Headlights and tail lights can be fitted with LEDs (sold separately)
* Paint with new Polycarbonate Spray Paint PS-54 Cobalt Green (sold separately)
* Motor and ESC separately required.

This year marks the 30th Anniversary of Tamiya�s entry into the R/C market. To commemorate this milestone, we proudly announce a limited release of an updated version of our first R/C Car, the classic Porsche Turbo RSR Type 934, the model that marked Tamiya�s debut as a leader in the R/C market.

About the Porsche Turbo RSR Type 934
Based on the Porsche 930 introduced in 1975, the Turbo RSR Type 934 was developed to compete in the Group 4 GT category of FIA races. Equipped with a high-powered flat-six turbo engine, the car came to dominate the production car racing scene throughout the world during the 1970�s in the hands of many private racing teams and had many impressive performances, including a 2nd place finish at Le Mans 24 Hours.

ELECTRIC KITS REQUIRE:
(unless stated differently above)

* Radio: 2-Channel with servo(s)
* Battery: 6-cell flat with standard Tamiya connector
* Charger: AC/DC timed or peak for 6-cell battery
* Paint: PS for Polycarbonate/TS for ABS
* Misc. Items: Building and track equipment

Ik bedoel meer: dit lijkt een ideale basis voor een 416. Het chassis 30 mm verlengen en je bent er.....

Much More Cell Master Mark Rheinard & Andy Moore Edition

cm_marc.gif

Is maar beperkte oplagen van 500 stuks, kost 150 euro.

Eind oktober leverbaar zijn de Limited Editions van de Cell Master. De Marc Rheinard Edition wordt geleverd in het " Tamiya" blauw en de Moore in "HotBodies" paars. Tevens heeft het display een update gekregen waardoor het makkelijker is af te lezen bij zonneschijn.

De Limited editions worden geproduceerd in oplagen van 500 stuks over de hele wereld dus is het een exclusief product van Much More. Wees er snel bij dat je ook in het bezit komt van een van deze exclusieve Much More producten.

Specificaties:

Peak Charge.................Super linear charge(3 memories-customizable)
CTX Charge....................1/3-2/3-3/3 step charge(3steps charge, 3 memories)
Li-Ion &Polimer CHARGE....upto 11.1V(3cell), 1A charge, discharge
Discharge.......................0.1~10A , 0.1~6.0V cutoff
Cycle...............................up to 3 times repeatition
Last Data........................save CHG, DCH, CYC data
Input..................................DC 10.0-16V
Cell number.........................1-8cells, 0.1-10A charge, 0.1-10A discharge

Cycle(1~3times), Latest data display.

Peak sensitivity 3mV/pack~99mV/pack, Zero delta peak

Auto start timer charge(count down)

Auto repeak(0~3) comes with delay time and capacity limit

Trickle(on/off)-0.1A

Flex charge(off~9steps)

Temp. sensor included.(15~70deg.C)

Temp. start(for cold batteries)

Capacity cut, Temp cut, Peak cut,Negavolt

3 kind of selectable melody for start, end, error.

IC controlled cooling dual ball bearing fans.

Charge Amp, capacity, delta peak, Temp. cutoff, fan starting Temp. values can be changed during Peak charge.

Groet Robert

Who, die spurgear is echt vreemd bevestigd. Hij lijkt maar aan 1 kant vast te zitten... :?

Joris zei:
Who, die spurgear is echt vreemd bevestigd. Hij lijkt maar aan 1 kant vast te zitten... :?

Aan de andere zijde lijkt een dubbellager te zitten dus hoeft niet direct een probleem te zijn. Je wielen zitten ook maar een zijde in lagers.

Robert K zei:
Much More Cell Master Mark Rheinard & Andy Moore Edition

Wow ziet er erg gaaf uit!Ik wil er zo een :lol: is zeker een ''must-have voor de Tamiya-HPI piloten :wink: :arrow: PRE-order bij ROAL

Wow ziet er erg gaaf uit!Ik wil er zo een is zeker een ''must-have voor de Tamiya-HPI piloten PRE-order bij ROA

FF doorsparen en een Spintec kopen.
dat is nu echt wel de allerbeste lader die er is.
En ook nog eens nederlands fabrikaat.

Schumi,

Ik heb even de foto en de hele ratsmoedee verwijderd, graag alleen zo'n enorme quote als het echt nodig is.

Ook voor jou geldt: als Rob een banner op het forum wil, dan kan ie contact opnemen met Robert, de beheerder van dit forum. Overigens is het formeel ook niet toegestaan te verwijzen naar shops in je onderschrift, dus de volgende keer zeg ik daar ook wat van. :wink:

Oscar zei:
Wow ziet er erg gaaf uit!Ik wil er zo een is zeker een ''must-have voor de Tamiya-HPI piloten PRE-order bij ROA

even doorsparen en een Spintec kopen.

Onder bouw eens waarom een spintec volgends jou de beste lader is? Want ik wet niet of je dat zo maar kunt beweren... Denk dat er genoeg mensen zijn die er anders over denken, gezien de prijs en de grote.

Groet Robert

Robert K zei:
Denk dat er genoeg mensen zijn die er anders over denken, gezien de prijs en de grote.

En de problemen ermee....

Niet of niet goed werken, stuk gaan (ken iemand die al 4 nieuwe gehad heeft) enz. enz. en dat voor maar 300 eur :roll:

Maar als het werkt, is het idee super. Het goede eraan is dat je zeker weet dat alle cellen helemaal vol zitten, vooral fijn als het op runtime aankomt. Bovendien kun je twee accu's tegelijk laden, da s ook prima. Maar het blijft best veel geld.

Robert K zei:
Oscar zei:

even doorsparen en een Spintec kopen.

Onder bouw eens waarom een spintec volgends jou de beste lader is? Want ik wet niet of je dat zo maar kunt beweren... Denk dat er genoeg mensen zijn die er anders over denken, gezien de prijs en de grote.

Groet Robert

Is er een beter systeem denkbaar dan per cel laden en per cel de temperatuur bewaken,
per accu soort een software profiel hebben ?
Je pakket blijft gematcht.
De praktijk geeft ook betere resultaten,
ik sta elke week tussen een stuk of 8 van die apparaten.
Verder zie je precies in wat voor conditie je accu is ( per cel en totaal )

als ik nog verder ga word Jaap boos dat ik reklame maak voor dit nederlandse top product, waar je zelfs een nieuwe krijgt als hij stuk is.

Er zijn wat kinderziektes bij dit product maar die worden wel opgelos onder garantie.

Voor de duidelijkheid: er mag best reclame gemaakt worden in die zin dat men mag zeggen dat iets goed is. Wat ik niet wil is dat mensen die worden gesponsord door rc-connect hier komen vertellen dat er niets beters bestaat. Natuurlijk kan iemand soms best reclame maken voor zijn eigen toko, vooral als bewezen is dat het goed spul is. Als jij en ik, als ongesponsorde rijders (ik ga er even van uit dat jij niet gesponsord wordt) ergens positieve ervaringen mee weten of enthousiast zijn over iets, geen probleem.

Ik heb zelf de ICC en ik moet zeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad. Natuurlijk zijn er een aantal dingen die misschien beter kunnen, maar het voordeel van deze lader is dat je hem kunt updaten. Dus eventuele problemen kunnen gewoon opgelost worden.

Back