Nieuwtjes

Duidelijk meer afstelmogelijkheden (shocktowers, toe-in, alu hex adapters) als de Traccas Rustler, die ik hier voor me heb.
ziet er toch wel goed uit, ondanks dat het HPI is.

Ik bedoel ermee dat ze met iets origineels moeten komen, en niet een bestaande nitro truck uitrusten met een electromotor ( Die overgins opeens 15T is, alle anderen waren dacht ik 18 of 19 ( dacht! ) )

Dalijk komen ze ook nog met een RTR Brushless :roll:
Niet dat ik 't hun niet gun, maar als ze nou eens een nieuw model met revolutionaire / bizarre onderdelen eraan mag ik ze misschien meer.

Nu zeg ik niets over kwaliteit want het ziet er wel goed uit, en de rustler is ook niet bepaald wedstrijdwaardig. Het ziet er wel iets professsioneler uit dan je verwacht van hpi, maar nog steeds koop ik 'm niet ;-)

In de Off-Road 2wd 1/10 vertrouw ik eigenlijk maar twee merken... TEAM ASSOCIATED en TEAM LOSI en dan Asso nog net iets meer...

Furious Jay zei:
In de Off-Road 2wd 1/10 vertrouw ik eigenlijk maar twee merken... TEAM ASSOCIATED en TEAM LOSI en dan Asso nog net iets meer...

Wat vinden we het dan toch fijn dat thunder tiger roet in het eten gooit voor ons nederlanders! :cry:

Ik had het er ook niet over welke andere merken er ook aardig presteren, ik zei alleen maar welke merken IK zelf vertrouw...

over buggy,s is nog niet mijn ding (toekomst)

maar beter goed gejat dan slecht gekopieerd :D

twicky zei:
over buggy,s is nog niet mijn ding (toekomst)

maar beter goed gejat dan slecht gekopieerd :D
Volgens mij bedoel je : beter goet gejat dan slecht verzonnen :wink: , want wat er nu staat is zo'n beetje hetzelfde.

bijna exclusief

Aero racing spy pics !!!

aerospy1.JPG

Heb je hiervoor de toestemming van de Kim gekregen? Want die gaat er anders niet zo gelukkig mee zijn denk ik. Heb hem zondag ook van dichtbij mogen bewonderen, en ziet er enorm leuk uit, duidelijk goed over nagedacht.

Moet je het chassis maar niet op de achterbank van de auto laten liggen toch? Dat vraagt, nee schreeuwt om Spy-Pics...

Furious Jay zei:
Moet je het chassis maar niet op de achterbank van de auto laten liggen toch? Dat vraagt, nee schreeuwt om Spy-Pics...
Hij heeft eerst de auto aan iedereen laten zien, dan is het logisch dat je hem niet verstopt, iedereen had de wagen reeds kunnen bekijken :wink:

Dat bedoel ik... Dan heb je ook geen toestemming nodig om een foto te plaatsen denk ik... Maar wat is het nu? 4wd of 2wd?

Furious Jay zei:
Dat bedoel ik... Dan heb je ook geen toestemming nodig om een foto te plaatsen denk ik... Maar wat is het nu? 4wd of 2wd?

Tenzij gevraagd is om geen foto's te maken en dit bij de fotograaf bekend was. Omdat iets kan wil dat nog niet zeggen dat je het dan moet doen.

Furious Jay zei:
Maar wat is het nu? 4wd of 2wd?

Als je de outdrive ziet is het een shaftdrive en daarbij de plaatsing van de cellen komt de motor verder naar voren en lijkt het mij dat je zo'n constructie alleen in een 4wd opzet verzint......

Back