Friso zei:Hoezo weer een traxxas kopie?
vind hem veel meer lijken op de Asso T4.
je hebt gelijk Frisko, die jongen boven je weet niet echt waar hij van spreekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Friso zei:Hoezo weer een traxxas kopie?
vind hem veel meer lijken op de Asso T4.
Furious Jay zei:In de Off-Road 2wd 1/10 vertrouw ik eigenlijk maar twee merken... TEAM ASSOCIATED en TEAM LOSI en dan Asso nog net iets meer...
JConcepts, Yokomo, Tamiya, Ttech en Kyosho doen het anders ook aardig hoor :wink:Furious Jay zei:In de Off-Road 2wd 1/10 vertrouw ik eigenlijk maar twee merken... TEAM ASSOCIATED en TEAM LOSI en dan Asso nog net iets meer...
Kyosho doet het daar ook aardig :wink:Furious Jay zei:Ik zei toch ook 2wd???
Volgens mij bedoel je : beter goet gejat dan slecht verzonnen :wink: , want wat er nu staat is zo'n beetje hetzelfde.twicky zei:over buggy,s is nog niet mijn ding (toekomst)
maar beter goed gejat dan slecht gekopieerd![]()
Hij heeft eerst de auto aan iedereen laten zien, dan is het logisch dat je hem niet verstopt, iedereen had de wagen reeds kunnen bekijken :wink:Furious Jay zei:Moet je het chassis maar niet op de achterbank van de auto laten liggen toch? Dat vraagt, nee schreeuwt om Spy-Pics...
Furious Jay zei:Dat bedoel ik... Dan heb je ook geen toestemming nodig om een foto te plaatsen denk ik... Maar wat is het nu? 4wd of 2wd?
Furious Jay zei:Maar wat is het nu? 4wd of 2wd?