J
JeanPaulvanHamond
Guest
Als die reden waar blijkt tezijn dan is dat natuurlijk wel het eerste teken waar veel mensen toen de NT1 kwam bang voor waren.
Ikzelf denk ook dat de vele modellen bijdragen aan een niet altijd sterker wordend product. Veel merken die zich hoofdzakelijk richten op een bepaald onderdeel binnen RC zijn vaker succesvoller dan bedrijven die zich laten zien over de gehele markt.
Maar ik denk zelf dat de nodige euro`s ook wel wat hebben uitgemaakt. Het potje bij Xray word volgensmij door meerdere gedeeld dan dat bij Tamiya en gezien de inkomsten van Tamiya is er volgensmij ook wat meer mogelijk.
Bijkomend zal de TRF416 dus nu al een succes auto worden en veel mensen mede door deze overstap ook een overstap gaan overwegen. Achter de schermen (bedoeld of onbedoeld) hebben dergelijke rijders toch wel wat invloed op keuzes van mensen die serieus met RC bezich zijn.
Ikzelf denk ook dat de vele modellen bijdragen aan een niet altijd sterker wordend product. Veel merken die zich hoofdzakelijk richten op een bepaald onderdeel binnen RC zijn vaker succesvoller dan bedrijven die zich laten zien over de gehele markt.
Maar ik denk zelf dat de nodige euro`s ook wel wat hebben uitgemaakt. Het potje bij Xray word volgensmij door meerdere gedeeld dan dat bij Tamiya en gezien de inkomsten van Tamiya is er volgensmij ook wat meer mogelijk.
Bijkomend zal de TRF416 dus nu al een succes auto worden en veel mensen mede door deze overstap ook een overstap gaan overwegen. Achter de schermen (bedoeld of onbedoeld) hebben dergelijke rijders toch wel wat invloed op keuzes van mensen die serieus met RC bezich zijn.