Nieuwtjes

Gewoon rustig afwachten, de klasse komt vanzelf wel. Ondertussen gewoon een Pro10 kopen/bouwen en lekker ermee gaan rijden, kan nooit kwaad...

JK.

Ik las vandaag dat ze gaan komen met een budgetversie ervan. Ben benieuwd wat die gaat kosten, misschien dat mensen een goedkopere kit wel aanschaffen om eens te proberen of het bevalt...

Ik heb er ook heel ëven"mee gereden en mij beviel het eigenlijk best goed. Op enkele puntjes na die nu aangepakt gaan worden. Hierdoor overweg ik vast en zeker ook de definitieve aanschaf van een E4. Een perfecte wagen maar die ook niet doorbreekt net als een TOP of andere merken waar mensen geen idee bij hebben wat het kan.

Zou dit de Serpent 1:12 zijn?
Dit is een gozer die naast Bart aan de Serpent tafel zit op de Snowbirds…

Te zien is een Associated front end, met teflon draagarmen en hubs,
Associated antenne houder,
Een Associated T-bar
En Associated Diff-onderdelen.
Maar die achterkant komt me ook bekend voor…

Of vergis ik me nu?

Groet Robert

PS:

Hij vindt het wel leuk… :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een gozer die naast Bart aan de Serpent tafel zit op de Snowbirds…quote

robert dat is marcus mobers als ik het goed heb aan zijn pit board te zien
die rijd voor serpent idd maar ik denk dat dat nog een crc t force is of een mix
dacht dat ie daar ook met de s400 reed maar dat weet ik niet zeker.

Dat is inderdaad een foto van de auto van Markus Mobers.

[ Frans kijkt even naar zijn Carpet Ripper en dan weer naar de foto]

Die auto komt inderdaad bekend voor ;) vergelijk maar eens met de foto's in de nieuwe M-auto

Ik ben zelf ook nog even na gaan vragen, en het geen hierboven gezegd wordt is waar, het is de auto van Markus, en ook zou Serpent naar verhaal met een hele andere enerverende constructie uitkomen. Ik blijf benieuwd naar die nieuwe telg van Serpent.

Groet Robert

Dit is een gozer die naast Bart aan de Serpent tafel zit op de Snowbirds…

Te zien is een Associated front end, met teflon draagarmen en hubs,
Associated antenne houder,
Een Associated T-bar
En Associated Diff-onderdelen.
Maar die achterkant komt me ook bekend voor…

Of vergis ik me nu?

Groet Robert

Je vergist je Robert... Dit is niet de nieuwe Serpent 1/12 maar de V-Dezign Carpet Ripper...

Frans H. rijd hier ook mee...

V-Dezign :: The Winning Design

JK.

p.s. Maak die foto's eens wat kleiner pik, mijn scherm begint te scheuren hier... ;-)

Dan toch liever de Belgische versie: Aero A-1

_MG_6150bew.JPG

:)

Ziet er goed uit! Dat de 1:12 de naam S120 zou krijgen was volgens mij al wel bekend. Ik ben erg benieuwd! Dit jaar nog geen 1:12 voor mij, maar volgend jaar wellicht een S120

Back