Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt niet hoor, als dat zo zou zijn dan zouden de TRF501X en de Yokomo toch ook niet presteren? En die doen het met hun open aandrijflijn best goed, ook op zand.1 of meerdere riemen kan ook nog wel , maar dan wel "beschermd" zoals bij de Losi XX4's bv. ..... Een mooie volledig afgesloten aandrijflijn , i.p.v. een open zoals bij de Schumacher . Dit is tijdens offroad rijden bijna vragen om panne![]()
een XX4 zuigt man !
die kan de huidige vermogens op kunstgras niet aan.
Koop dan een Aero A-1 of Associated B44Aangezien de 4wd klasse weer populair begint te worden en de fabrikanten dit ook oppikken en met nieuwe modellen komen ben ik wel al een beetje aan het kijken naar wat anders![]()
Koop dan een Aero A-1 of Associated B44![]()
Wat me wel opvalt bij die Schumacher is dat de accu (LIPO) niet overal wordt beschermd - hij steekt vooraan uit de lexan (?) badkuip. Vraag me af wat voor vuurwerk dat zal geven met een niet-hardcase Lipo...![]()
Wat betreft de modder-proof-heid hoeven we ons bij een Engelse RC firma niet echt zorgen te maken. Ze rijden daar altijd.
Wordt steeds meer gedaan inderdaad, maar zand moet en zal altijd een belangrijk element van de offroad blijven. Op de grote races wordt er ook vooral zand gereden.Heeft dat deels ook niet te maken dat er steeds meer kunstgras of tapijt als ondergrond wordt gebruikt en ook indoor offroad op tapijtbanen wordt gereden ?