Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoef de Walkera helemaal niet te trimmen. Niet voor en tijdens de vlucht. Dat schijnt ook met de mCPX niet nodig te zijn. Overigens is dat bijtrimmen wat meer bij de HK lipo's trouwens. Bij de originele heb ik daar minder last van.
Geen probleem.. Dan moet hij gewoon met de Solo Pro aan de slag als hij zover is. Vind de Solo Pro vervelend op de rudder. Moet je tijdens de vlucht bij trimmen. Niet een enorme ramp overigens. Kwestie van wennen.
Omdat ik regelmatig niet buiten kan vliegen (harde(re) wind of regen, ben ik zoekende naar een leuke indoor 4k helikopter (geen coax, die heb ik al en het vliegen hiermee is niet leuknweer:
Was er eigenlijk al uit: de Nine Eagles Solo Pro! Min of meer toevallig kwam ik op de Nine Eagles Bravo SX. Fraaie schaalromp, en volgens "Indoorvlieger" stabieler en mooier vliegend dan de Solo Pro. Dus dan die "zei de gek".
Uiteraard even de topics hierover afgesurft, en ja hoor: twijfel
Canopy niet te verwijderen! Omdat meerdere mensen problemen hebben met de servo's die tegen hun eindaanslag vastlopen, en dit bij de Bravo SX niet gemakkelijk (mijn idee, klopt dit wel??) te controleren valt, weet ik het even niet meer. (Ik ga ervan uit dat het vervangen van de motortjes niet vaak zal hoeven vanwege het lage gewicht).
Wie (Indoorvlieger??) kan over het bovenstaande iets zeggen?
Groet,
Robbie