Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom? Gewoon leeghalen met een injectiespuitje met stomp gemaakte naald. Die naald laat probleemloos water door maar geeft onmiddelijk heftig weerstand aan zelfs hete cylinderolie, dus je zuigt alleen (redelijk) schoon water uit het toestel.Marc, als ik je een tip mag geven: zorg dat smeertoestel zowel boven als onder goed bereikbaar is.
Daar komt straks best veel troep uit (olie/watermengsel) Als de onderkant ergens onder in je ruim zit, is het ten eerste lastig (en/of pijnlijk) om de onderzijde open te maken en ten tweede wordt je ruim behoorlijk smerig.
Hmmm... Da's een optie waar ik nog niet aan gedacht had. Dank!Waarom? Gewoon leeghalen met een injectiespuitje met stomp gemaakte naald. Die naald laat probleemloos water door maar geeft onmiddelijk heftig weerstand aan zelfs hete cylinderolie, dus je zuigt alleen (redelijk) schoon water uit het toestel.
Geen troep, geen verbrandde vingertoppen, en geen verspilling van olie.
Ik zal het je nog sterker vertellen:Marc zei:Maar waarom draai jij dit onding open als het nog warm is? Er zit toch voldoende olie in om 1 vaarbeurt toe te komen. Je kan dan toch het water aflaten als ie afgekoeld is.
Om heel eerlijk te zijn? Omdat mijn smeertoestel, als het ding afgekoeld is, een onding is om te vullen. Ben je zomaar 10 minuten mee bezig want de olie zakt maar heel langzaam naar beneden, vanwege het naaldklepje wat bovenin het toestel zit, en die zit de olie wat in de weg bij het vullen.Maar waarom draai jij dit onding open als het nog warm is? Er zit toch voldoende olie in om 1 vaarbeurt toe te komen. Je kan dan toch het water aflaten als ie afgekoeld is.
Werkt echt flitsend! Ik heb de tip weer van Henk Stoompomp zaliger.Hmmm... Da's een optie waar ik nog niet aan gedacht had. Dank!