Heren,
Ik heb al even lopen zoeken en scannen door dit topic, maar niet kunnen vinden. Ik heb twee pakketjes besteld. één daar van is vanuit Amerika en die is verzonden op 1 Juli. De status volgens Track and Confirm is als volgt:
<TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=0 width=671><TBODY><TR><TD class=mainText vAlign=top>Your item cleared customs in NETHERLANDS at 1:46 PM on July 18, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
</TD><TD vAlign=top align=right></TD></TR><TR><TD> </TD><TD class=mainText vAlign=top width=675 colSpan=2 align=left>Detailed Results:
<TABLE border=0 cellSpacing=0 summary="This table formats the detailed results." cellPadding=0 width=650><TBODY><TR><TD width=10>
</TD><TD width=640>
</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Out of Foreign Customs, July 18, 2009, 1:46 pm, NETHERLANDS</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Out of Foreign Customs, July 17, 2009, 10:19 pm, NETHERLANDS</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Into Foreign Customs, July 08, 2009, 7:33 am, NETHERLANDS</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Arrived Abroad, July 08, 2009, 7:33 am, NETHERLANDS</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>International Dispatch, July 05, 2009, 7:08 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Arrival</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Electronic Shipping Info Received, July 02, 2009</TD></TR><TR><TD vAlign=top>
</TD><TD class=mainTextbold vAlign=top>Shipment Accepted; July 02, 2009, 4:00 pm, LA HABRA, CA 90631</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE>
MAar tot op heden heb ik nog niets gezien in de brievenbus.
Ook mijn pakket uit Hong Kon lijkt vertraagd. Deze is op 17 Juli vertrokken uit Hong Kong, maar nog steeds heb ik niets ontvangen.
Weten jullie of er een mogelijkheid is om bij de Douane na te vragen of pakketten daar zijn, of in behandeling liggen. Een soort status opvragen? Want nu zit ik te wachten zonder dat ik ook maar weet of het nog wel aan gaat komen? Eerdere keren dat ik "gepakt" werd duurde niet zo lang.
Iemand tips?
Groet Robert