Ik denk dat hij bedoelt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, iets goedkoper aanbieden.Is de euro in Duitsland goedkoper dan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat hij bedoelt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, iets goedkoper aanbieden.Is de euro in Duitsland goedkoper dan?![]()
die van mijn ook er zit een hk250 in staat ook sinds 1 dec daar
het laatse paktje heef er 4weken mogen bijfen slapen bij ome douane
en ik kon er nog voor betalen ook .ik hoop dat het nog voor de feestdagen
in huis is het was eigelijk voor de sinterklaas bedoelt maar nu
voor de kers ander voor mijn verjaardag
Ik weet echt niet hoe het komt
maar als ik snel aan het typen ben typ ik ook heel vaak douana
deze zat in een soort kado papier haha misschien dat TNT daarom zo snel bezorgde![]()
hey dat is leuk voor je ,dan hoop ik dat ze dit ook bij mijn pakje doen (kerst papier )Zojuist mijn HK-450 binnen gekregen, deze zat in een soort kado papier haha misschien dat TNT daarom zo snel bezorgde![]()
hey dat is leuk voor je ,dan hoop ik dat ze dit ook bij mijn pakje doen (kerst papier )
dat heb ik tussen kerst en oud en nieuw iets te doen
In Nederland rekent TNT Post €12,50 administratie- en afhandelinmgskosten. Soms betaal je alleen die kosten en soms ook nog 19% BTW. Zelden nog eens extra 4% invoerrechten, alleen als je echt grote dozen geleverd krijgt.
Dat lijkt mij wel heel sterk, dat zij even de waarde gaan bepalen.
Niet vergeten dat de waarde van het pakket inclusief verzendkosten is.
Bovendien kun je het pakket ook weigeren.
ja hoor, dat kan, DHL bijvoorbeeld, die gaat dan € 25,- rekenen aan jou. UPS rekent dan weer iets minder, die vragen € 10,- voor het voorschieten en administratief afhandelen van de douane kosten.oh ja en dan nog dit, waarom levert TNT de pakketten?? Ik bestel iets uit de US, dat wordt met USPS verstuurd (united states postal service), kan een ander bedrijf in NL dit niet afhandelen die GEEN 12.50 euro rekenen??
ja hoor, dat kan, DHL bijvoorbeeld, die gaat dan € 25,- rekenen aan jou. UPS rekent dan weer iets minder, die vragen € 10,- voor het voorschieten en administratief afhandelen van de douane kosten.
Zit toch niet zo te zeuren zeg, koop dan gewoon in Nederland. Omdat jij zo nodig in het buitenland wil bestellen komt een pakketje aan op Schiphol, dat moet uit het vliegtuig gehaald worden, gescanned, controleerd, waarde worden bepaald, btw worden uitgerekend, factuur worden opgesteld, TNT schiet de BTW direct voor aan de douane, zij moeten dat geld weer bij jou innen, etc..
ja hoor, dat kan, DHL bijvoorbeeld, die gaat dan € 25,- rekenen aan jou. UPS rekent dan weer iets minder, die vragen € 10,- voor het voorschieten en administratief afhandelen van de douane kosten.
Zit toch niet zo te zeuren zeg, koop dan gewoon in Nederland. Omdat jij zo nodig in het buitenland wil bestellen komt een pakketje aan op Schiphol, dat moet uit het vliegtuig gehaald worden, gescanned, controleerd, waarde worden bepaald, btw worden uitgerekend, factuur worden opgesteld, TNT schiet de BTW direct voor aan de douane, zij moeten dat geld weer bij jou innen, etc..
Als de modelbouwwinkel in nedeland eens normale prijzen ging hanteren en niet deze overdreven hoge zal de verkoop aantrekken en de meeste modelbouwers in nederland gaan kopen. zolang dit niet gebeurd zullen de modelbouwers in het buitenland gaan kopen en op het eind zal de nederlandse modelbouwwinkel niks meer verkopen en zichzelf de das om doen.
Met modelbouwwinkel bedoel ik de winkel, importeur, groothandel, enz enz