PH-SAM ON TOUR: MAYFLY 2025

Het bliksemt en het dondert...maar of het voor mij/ons (H&H) meters bier gaat regenen in Gouda..denk van niet maar je weet maar nooit..

De Donderkruiser wil wel (vanaf het multi inzetbare platform waar de TAM-5 kisten ook op passen) maar ja..roet in het eten..
We bekijken de situatie van dag tot dag en ..we zien wel hoe het zich ontwikkeld.

20250507_150214.jpg

20250507_150226.jpg

20250507_150246.jpg

Graag @Ed_V en allen, ivm de laatste wijzigingen daar OHA niet beschikbaar en alleen de 24ste bij de GMVC, eventueel extra reistijd, lunch regelen etc.
Dus mogen we je erbij zetten (?) zie ook de hernieuwde info van post 1, het word zeker een feest op zich.:yes:

Het wordt spannend..nog een week en 1 dag te gaan..op de vrijdag naar Gouda..lukt het ons??

Zo ja dan neem ik naast de Donderkruiser natuurlijk de GG Graupner Kapitan mee en 2 dikke 2 meter span Sparky kisten in de GAS -C klasse.

Deze dus:

Playboy Sr..jpg

IMG_20210225_131025.jpg

Hoe was het ook alweer? De wens is de vader van de gedachte?? Ik heb mezelf maar op de deelnemerslijst gezet...en maandag de caravan stalling bellen..maar moeten jullie wel duimen dat we het aandurven!!

Wie meld zich als nr 10??? Die krijgt van mij als we er ook zijn een heerlijk drankje naar keuze aangeboden!!

Helaas op dit moment maandag 14:15 ziet het weer er niet al te lekker uit, echter de verschillende weers voorspellingen vd afgelopen dagen geven aan dat het nog niet echt duidelijk is.
Ik stel voor uiterlijk donderdag avond na 18:00 een 'go' of 'nogo' beslissing te nemen mede mbt de afstand te reizen voor de ouderen onder ons.
- Wat denken jullie?

Persoonlijk maakt het mij niet uit, sterker nog ik 'snak' naar een wederzien van een ieder.:banana:
We hebben bij de GMVC de faciliteiten om ook bij slecht weer het statisch element voldoende ruimte te geven. Wel vraag ik me af hoeveel GMVC leden daar bij slecht weer op af gaan komen.
Vandaar bovenstaande gedachten mijnerzijds en nee geen 'poll' actie maar graag wel even van gedachten wisselen. Meestal laten we evenementen bij de GMVC 'gewoon' door gaan, we maken er toch wel een feestje van.
:thumbsup: :yes:

O ja, vanmorgen ff m'n kop 'geklaard' samen met een modelvlieg vriend die ik al 50 jaar ken. En wat een mooi weer vandaag en dan de model & 1-1 vlieg avonturen 'samen' beleeft is ff door genomen. Tussendoor werd er gevlogen...Heerlijk :beer: (alcohol vrij;-)
Fotograferen was bijna onmogelijk vanwege het zonnetje kon ik weinig zien op m'n telefoon scherm... Wat voor kist is dit? :hammer:

IMG_8581.jpeg
IMG_8579.jpeg
IMG_8587.jpeg

Laatst bewerkt:
Yup en niet zomaar een Tucano maar een Super Tucano met de camouflage en details vd Phillipijnse Luchtmacht. Maar ja om nou 600€ aan een 'schuimpie' uit te geven is ook weer zo iets. Heeft wel een fantastisch vliegbeeld, 5 blads propellor met de sound van een turboprop en vliegt als op rails. Alles aanwezig en bv de retracts ook schaal, maar ook flaps en de bijbehorende verlichting. Mijn zoon vloog uhm vorig jaar al met 3 piloten vóór op Joe Nall te USA, Triple Tree Aerodrome. Hij komt morgen thuis van z'n 2de avontuur aldaar.

Back