Jan Walpot
verslagschrijvers
Zo te zien heb je de wekker gezet om er een flinke werkdag van te maken 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien heb je de wekker gezet om er een flinke werkdag van te maken![]()
Brutus, wat ik mij afvraag, maakt de brandstofmotor niet te veel toeren voor de schroefas?
Hopelijk is er geen lezer, die uit WOKE gedachte je woordkeus ongepast vindt. Er is al iemand eerder die door woordkeuze na een na enkele dagen later ingediende klacht, een ban kreeg.hoewel ik dat dek beplanken kutwerk vind,
de toenemende "mooiheid" (eigenlijk meer de afnemende lelijkheid) motiveert wel...
Dan vinden ze dat maar... Als iemand in deze tijd en eeuw problemen heeft met die woordkeuze, dan zegt dat meer over die persoon dan over mij.Hopelijk is er geen lezer, die uit WOKE gedachte je woordkeus ongepast vindt.
Dank je! Het gaat nu ook vrij hard, en het zou me niks verbazen als ik over een week reeds een min of meer functionerend model heb...Dat kun je zeker zeggen, het product is prachtig.
Hihi, dat was eigenlijk een beetje een rhetorische vraag, want ik kan zelf post 1 ook opzoeken natuurlijk, maar.... Ik was (en ben nog steeds) eigenlijk een beetje het tijdsgevoel kwijt: Als je 10 Oktober gezegd had, had ik je ook geloofd.28 oktober
Zou het zo wezen?Het lijkt wel of die vliegtuigscharnieren je vleugels geven Bert!
De brandstoftank wordt een klein dingetje uit messing, ongeveer 15 ml (zou voldoende moeten zijn voor minimaal 30 minuten, vermoedelijk eerder 45) wat gewoon aan de SB coaming komt te hangen.En waar komen je bunkers en de "dagtank"?