Ik kreeg net deze mail
433Mhz RF Transmitter and Receiver Kit $0.99
weet niet of het wat is maar is niet duur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar haalde ik een bereik van 50 meter mee. Met name het ontvangertje is ongevoelig.Ik kreeg net deze mail
Alternatief is dat je je opgeeft voor een bouwpakketje (gepland voor augustus) met alle onderdelen, of desnoods een short-kit voor alleen de ontvanger + zendmodule.
Hallo Paul,Hallo Henk,
Is het evt. mogelijk om 2 verschillende ontvanger frequenties bij jou te bestellen (315 & 433).
Ja ja, 315Mhz is illegaal etc etc.
Gr.
Paul
Hoi Henk,
Da's mooi.
Verwacht jij eigenlijk dat de hoogte aangifte ook nog wordt verbeterd? (buiten de logica van piepjes heb ik er niet zo'n beeld bij van hoe het werkt/voelt in de praktijk namelijk).
Gr.
Paul
Hoi Dirk![]()
In augustus zal ik weer wat pakketjes samenstellen, maar nu zijn mijn onderdelen even op.
Zelfde gedachte hier, omdat het toch geen vliegweer is ben ik met mijn tweede projectje begonnen de Poor Mans Strobelights.Druilerig weer buiten, handleidingen uitgeprint dus ik ga er zo maar eens op het gemakje aan beginnen.![]()
Ja, je kunt ook alleen de speaker gebruiken, maar dan moet je later even een verbinding maken tussen Q9 en Q8. de speaker staat dan altijd aan.Zeg Hans, als je dat koptelefooncontactdingus niet wilt gebruiken, moet/kan je dan die condensator gelijk doorsolderen?
Nog wat: Soms zijn de pootjes van de koptelefoon connector net iets te dik voor de gaatjes in de print. Je kunt ze dan of met een tang even iets smaller knijpen of je zet hem met zijn pootjes op de gaatjes ipv in de gaatjes en soldeert hem dan vast. Hij staat dan 3mm boven de print maar dat werkt net zo goed.