Pro10 Zelfbouw Project...

vcs2 schokbrekers voor de zijdemping of centrale demping?

Ik weet niet hoeveel schokbrekers er in een set zitten, 2 toevallig? Wil je er 1 verkopen als de set bestaat uit meerdere shocks? (geen idee maar vraag het toch maar even)

Alexander, de set bestaat inderdaad uit twee shocks en is bedoeld voor de TC5 dus ik gebruik er één als center-shock... Is wel een idee dus om het samen te doen want de verenset is ook allemaal dubbel... Hebben we het anders wel even over op msn...

Oh... By the way... Ook even een electronica update...

Heb nu een GM120 in de auto zitten!!! ;)

Joost.

Hihi... ;) Woensdag (als het weer meezit) kijken wat hij doet en wat de veranderingen doen... Zit nu met de Sphere Comp. '07 om en nabij de 80km/u dus met de GM120 moet daar wel wat winst te halen vallen op het rechte stuk. Ook wel makkelijk voor wat ik begrepen heb uit de set-up op de laptop dat ik de ESC ook milder kan instellen voor het technische gedeelte. Maar dat zullen we gaan zien woensdag en vrijdag...

@Alexander: Het gaat om deze twee sets. Zoals je kunt zien is alles dubbel uitgevoerd...

- Factory Team VSC2 Shock Set...
FTX31252.jpg

- Factory Team Spring Set...
FTX3988.jpg

Ik laat je via PM wel even weten wat het kost...

Hopelijk een dezer dagen nagenoeg alle ontbrekende onderdelen binnen en dan kan ik weer eens wat knappe foto's gaan schieten !!!

Greetz Joost. :mrgreen:

Zoooo... Inmiddels weer een hoop mooie spulletjes binnen gekregen. Nu ontbreken er nog een paar onderdeeltjes (lange king-pins en een setje draaiknopjes voor battery-posts) en als die binnen zijn is alles helemaal zoals het hoort.

- Pro10 stuurarmen, Asso titanium turnbuckles & Asso servo mounts. Alles nu mooi Asso-blauw ipv blank aluminium...

RC10R5Xdetails1.jpg

- Asso B44 battery-posts + Thumb-screws...

RC10R5Xdetails2.jpg

- Asso TC5 shock als center-shock...

RC10R5Xdetails3.jpg

- RVS schroevenset in het gehele chassis (op 4 na want dat zijn inch schroefjes, daar zullen titanium óf blauw aluminium exemplaren in komen...)

RC10R5Xdetails4.jpg

Nu nog even wachten op de Nissan P35 bodies en de laatste ontbrekende delen en dan is het FINISHED!!!

Joost. :mrgreen:

Yep, dat was het zeker ja LOL. Heb even een shock van je geleend voor het plaatje ;-)

Ja, moeten we zeker binnenkort weer eens doen ja. Ik ben er morgenavond en zaterdagavond voor de ZAC dus...

Een nieuwe body voor de Pro10 !!! Een Nissan P35 in de strijdkleuren...

RC10R5XwithNissanP35001.jpg

RC10R5XwithNissanP35002.jpg

En een fotootje van de Pro10 samen met de Parma Speed8 body van de 1/12 van afgelopen seizoen...

RC10R5XwithNissanP3512thscale.jpg

Ben er zelf erg tevreden over... :mrgreen:

Lekker ding 8O8O8O !!!

Is echt enorm mooi geworden.
En dan gaat het niet enkel om de body ;).

Gisteren ook mijn eerste rondje gemaakt en hoewel nog hoop afstelwerk te doen, ging het wel lekker hard :p.

Lekker ding 8O8O8O !!!

Is echt enorm mooi geworden.
En dan gaat het niet enkel om de body ;).

Gisteren ook mijn eerste rondje gemaakt en hoewel nog hoop afstelwerk te doen, ging het wel lekker hard :p.

Als je nou een hele mooie vrouw bent dan zou ik het compliment persoonlijk opvatten maar ik neem aan dat het over de auto en de kap gaat haha ;)

Maar bedankt, ben er zelf ook erg tevreden over...

Laatst bewerkt:
kap ziet er inderdaad goed uit! Zelf gespoten?
Ga je die twee voorzieningen onder de spoiler nog uitknipper/snijden? Of ga je eerst zo testen?

Nee, die uitsparingen kun je bij de Nissan dicht laten. Dan gaat hij goed genoeg... En ja, hij is zelf gespoten Alexander (alleen nu al niet meer zo mooi als op die foto ;) )

tja, de mijne zit nu ook vol scheuren etc. dus binnenkort ook maar een nieuwe spuiten. Ben je vrijdag of zaterdag op de mach? Ik ben ontzettend druk geweest met andere dingen dus heb een aantal weken niet gereden maar het begint weer te kriebelen dus ben van plan vrijdag /zaterdag te gaan mits het weer goed is natuurlijk. Zit er veel verschil tussen de nissan en de peugeot MD?

Als het weer een beetje goed blijft dan ben ik samen met Robert vrijdag de hele dag op de MACH en waarschijnlijk dan zaterdagavond ook nog wel...

Ik zelf merk niet heel erg veel verschil tussen beide kappen, wel lijkt de Nissan iets rustiger over het algemeen. Corally heeft denk ik de mal van Protoform gekopiëerd want de dikte van het lexaan is wel iets dunner dan de originele Nissan's van Protoform dus hier en daar heb ik er wat verstevigingen in gemaakt. Gelukkig heb ik er nog een liggen dus een nieuwe is zo weer gespoten...

Back