promoot hier je video

Ha ha nick nice :-) krijg je nooit gezeur op youtube als je die nummers gebruikt ? Ennuh waar zijn de mooie dames op het strand op Mallorca heen....ik zag wat bejaarden voorbij komen maar dat was het dan ook wel ha ha :-)

hey Jeroen , nee eigenlijk nooit gezeur :D , pas 1x de audio verwijderd om auteurs rechten :rolleyes:

haha die kwamen pas na de middag :p dit was om 8uur s'morgens

Nick

Ha ha jammer dat die er niet op staan Nick ;)

Vandaag voor het eerst met de 500 gevlogen, bij de 3e lipo stopte de motor even...daarna vloog hij weer door. Geen idee wat het was...kan hij buiten bereik geweest zijn of iets ? Hij was niet echt ver weg.

Bij 2,43 hoor je dat de motor even hapert.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat nu dan Jeroen
een broertje gekocht voor de 600 :p ? , begint er al aardig op te lijken

geen idee wat er gebeurde met je motor :confused:

Nick

@Schiksie: Zou het mogelijk kunnen zijn dat de punt van de antenne richting de heli was gericht tijdens de korte uitval van de motor? Dan krijg je namelijk de eerste verstoringen rond de 100 meter. Dan spreekt kort de fail safe aan.

Bij een esc met softstart resulteert dit echter in een compleet nieuwe opstart. Het signaal is immers even naar 0% gezakt. Welke regelaar zit er in?

Verder netjes gevlogen!

Zou ook kunnen Joop, zo ver was hij niet weg. De ontvanger is een AR6200 met satelliet dus dan zou ie we een eindje verder weg mogen. De ESC is een Align bl70g maar hij viel niet helemaal uit leek het. Zal eens even een range test doen straks, mooi vliegweer.

Voor Nick nog even een vlucht met zijn oude 600 dan maar :-)

toch weer mooi om hem te zien vliegen:p
probeer eens wat verder na links en na rechts te vliegen en mooie bochten te maken.
en ik zag al een flip / looping probeer ook hier de heli op te vangen met wat negatieve pitch je zal zien dat het dan nog strakker uitziet

verder toppie gevlogen hoor:p

Gr Nick

Bedankt voor de goede tips Nick :-) ik probeer hem nog een beetje dichtbij te houden en bochten ben ik druk mee aan het oefenen :-)

Bedankt voor de goede tips Nick :-) ik probeer hem nog een beetje dichtbij te houden en bochten ben ik druk mee aan het oefenen :-)

Hoi @Schicksie:

dat gaat ja echt stukken beter man,
wel te begrijpen, dat je veilig vliegt,
ziet er goed uit,
verder oefenen, top man.

groetjes van Uwe

mooi filmpje Toon ik heb hem gelijk even voor je open gezet ;)

He! Krijg nou wat!:P

Ik dacht dat ik de enige was die dit veld kon, is dus geen prive veld meer.. haha!
Zeker mooi veld nu die schuur weg is!;)

Ik zet meest me auto tegen die kassen aan (NET DAARVOOR) ivm de stand van de zon.

Mooi filmpje!

Laatst bewerkt:
Mijn zwager spotte het veld toevallig tijdens het fietsen. Zal tzt wel wat op gebouwd worden, maar voor nu kunnen we er even op vliegen .

Zou ook kunnen Joop, zo ver was hij niet weg. De ontvanger is een AR6200 met satelliet dus dan zou ie we een eindje verder weg mogen. De ESC is een Align bl70g maar hij viel niet helemaal uit leek het. Zal eens even een range test doen straks, mooi vliegweer.

Voor Nick nog even een vlucht met zijn oude 600 dan maar :-)

Hey Jeroen ik vond nog een filmpje van de 600 toen ik bochten aan het leren was , je ziet ik stuur hem door de bochten met rudder en aileron samen zo hangt je heli eigelijk schuin en maak je mooier strakkere bochten

op dit filmpje was hij nog met paddels :p dus geen FBL

Gr Nick

Mooi gevlogen Toon,
let op, dat hij niet te snel woord,
je ziet hem dan heel snel niet meer goed
(vanwege de oriëntatie)

mooi veld trouwens

groetjes van Uwe

Hey Jeroen ik vond nog een filmpje van de 600 toen ik bochten aan het leren was , je ziet ik stuur hem door de bochten met rudder en aileron samen zo hangt je heli eigelijk schuin en maak je mooier strakkere bochten

op dit filmpje was hij nog met paddels :p dus geen FBL

Gr Nick

Thanks Nick, ja dat ben ik ook flink aan het oefenen. Ik moet nog wennen aan de spektrum zender en de grote heli ha ha. Ook nog even 2 5000mah lipo's besteld, 1tje van de 3 kakt na 3 min helemaal in en dan valt de heli bijna uit de lucht ;) had jij dat niet gemerkt ? Voor de 500 ook even een andere receiver besteld, die AR6200 werkt op DSM2 en inderdaad is het een range probleem, even getest en hij valt inderdaad weg terwijl hij voor mijn gevoel niet lang zo ver is als de 600 met de AR6210.

Back