Q-Boat uit The World is Not Enough

:nooo: Zoals Raf al zei, sommige servo motortjes zitten in een printplaatje waardoor omdraaien erg lastig gaat worden. Ik ga niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan, als het achterdek op de boot zit zie je niets meer van de omgedraaide servo in het motorcompartiment.

Hoi Robbie,

Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier nog eens ben langs geweest.
Man, wat heb jij van dit model een echt kunstwerk gemaakt. Daar mag menig modelbouwer jaloers op zijn!

Dit project is al één van de mooiste werken die ik al gezien heb.
Zo niet 'hét mooiste'!

Ik ben nu nog reuze benieuwd om te zien hoe ze zich op het water zal gedragen. ;)

Klasse!!!!

Droop

Voor diegenen die dit model afnemen (ik begreep dat er meerdere kwamen), hoeft het ook geen probleem te zijn, de meeste hedendaagse zenders hebben mix-programma's en servo-reverse.

Ja Robbie dat is zo, maar ik denk dat hij nog druk is met de servo.
rustig aan dan breekt het lijntje niet. (als je maar opschiet :))

Hoi Robbie,

Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier nog eens ben langs geweest.
Man, wat heb jij van dit model een echt kunstwerk gemaakt. Daar mag menig modelbouwer jaloers op zijn!

Dit project is al één van de mooiste werken die ik al gezien heb.
Zo niet 'hét mooiste'!

Ik ben nu nog reuze benieuwd om te zien hoe ze zich op het water zal gedragen. ;)

Klasse!!!!

Droop

Dank je wel Droop voor één van de mooiste complimenten in dit topic :worship::thumbsup::worship:

Servo zit erin,

Foto-ZNCJV3KX-D.jpg

Roer werkt naar wens en de klep kan volledig open en dicht,
YqorwgiuUvo[/media] - Q-Boat rc test

Laatst bewerkt door een moderator:
Super!

Word de regelaar ook warm (de BEC kant bedoel ik, niet de WK kant)?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Dank je wel Rene :thumbsup:

Ik word helemaal GEK!!! van die wind, er staat een schutting in de tuin op instorten, takken vliegen tegen de ramen en er kan niet gevaren worden in dit weer.
Zojuist maar even bij het testgebied wezen kijken, ipv van de Oosterplas neem ik 't Wed, dat scheelt 1,5 kilometer lopen met de boot. Er liggen op dit moment geen drijflijnen in het water, in de Oosterplas liggen nooit drijflijnen, dat komt omdat die plas geen officieel zwemwater is.

Hier een paar plaatjes van 't Wed,

Foto-TIIPAWI6-D.jpg

Foto-JDKP6U8A-D.jpg

Foto-LM7TT68V-D.jpg

Foto-F4ZGUJBF-D.jpg

Foto-QISAQUS4-D.jpg

Vanavond maar eens kijken hoe die LiPo's opgeladen kunnen worden.

Hoi Robbie

Er is ook een mooie plas achter velserbroek, die is voor een groot deel ondiep genoeg om te lopen, en je kan met je auto tot op 3 minuten lopen komen....

Maar ook voor die plas geld dat de wind ff moet gaan liggen ;-(

Groet
Winfried

Wat een prachtige lokatie Robbie. Dan komen de zomergevoelens weer boven, geweldig!

Wel uitkijken met gasgeven bij de kant, het strandzand is funest voor je mooie jet. Deze slijt 100 keer zo snel ;) .
Kwestie van geduld, deze week blijft het onstuimig. Het makkelijkst lijkt me (zo doe ik het i.i.g.) om je er gewoon bij neer te leggen, in alle rust de regelaar instellen. Zolang de boot niet vaart is de waterkoeling ook niet nodig.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Back