D
Drommels
Guest
Ik kan het probleem niet specifiek aan de KK koppelen, maar misschien kan je het volgende controleren:
- Programmering ESC's in orde? (NiMx, Cutoff, Timing, etc)
- ESC's afzonderlijk gecalibreerd?
- ESC's via de KK gecalibreerd? (knop 1 en 4 tegelijk indrukken terwijl je de spanning erop zet. PROPS ERAF!)
- Worden je ESC's heel warm?
- Worden je motoren heel warm?
- Lopen de lagers nog goed?
- Is de smering van je lagers nog in orde? (Jaar stil gelegen, smeer kan uitdrogen)
Stoppen ze helemaal, of doen ze dit alleen bij bepaalde throttle inputs?
- Programmering ESC's in orde? (NiMx, Cutoff, Timing, etc)
- ESC's afzonderlijk gecalibreerd?
- ESC's via de KK gecalibreerd? (knop 1 en 4 tegelijk indrukken terwijl je de spanning erop zet. PROPS ERAF!)
- Worden je ESC's heel warm?
- Worden je motoren heel warm?
- Lopen de lagers nog goed?
- Is de smering van je lagers nog in orde? (Jaar stil gelegen, smeer kan uitdrogen)
Stoppen ze helemaal, of doen ze dit alleen bij bepaalde throttle inputs?