Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb die frame net geprint maar die word erg klein uitgeprint in solidworks edrawings hoe kan ik t in de echte maat printen zodat ik t als een mall kan gebruiken?
Hoi Shock,
Volgens mij moet je na het printcommando onder het preview venstertje waar Scale staat en dan 1 en 85.7083, of misschien een ander getal, wat veranderen. Eerste getal blijft 1 en dat tweede getal moet je maar eens wijzigen in 25.4 (1 Inch is 25.4 mm), dan zou het 1 op 1 geprint moeten worden.
Met het blauwe kruispijltje kun je dan de tekening op je papier pannen, dus heen en weer bewegen. Met twee keer printen heb je 'm dan in zijn geheel op twee A4tjes en dan ff wat knip- en plakwerk. (Gebruik zelf altijd de lijmspray van de Action, is goedkoop, plakt goed en is na het zagen makkelijk te verwijderen)
Niet vergeten in je printer properties portrait in te stellen, anders moet je misschien drie vellen aan elkaar plakken.
Succes
In de dxf? Daar zitten toch enkel de bottom, center en top plaat in.Die staan toch op de plannen?
In de plannen die ik heb gelinkt zitten motormounts.. zal ze anders straks nog een keer als dxf uploaden en linken..