En weet een beetje vordering geboekt:
- Motor draden direct op de ESC gesoldeerd
- ESC's van een nieuw stukje doorzichtige krimpkous voorzien
- Signaaldraden van ESC's in een 4 polige stekker ondergebracht, zodat er geen twijfel over bestaat welke volgorde de kabels erin moeten
- GPS module in het top deck gelijmd (laat nog los, misschien hotglue er tussen?)
- Telemetriemodule van krimpkous voorzien en met hotglue op het midden deck geplakt (dit lijkt niet goed te houden, dus ideeen voor montage welkom)
- Getest of alle motoren de juiste kant op draaien
- APM aan de PC gehangen. FW versie is 2.9.1b. Het calibreren gaat heel vreemd, net als bij de persoon een aantal posts terug. Moet even een oudere versie van mission planner installeren.
Wat nog moet:
- props balanceren
- telemetrie module ground mod (iets met melk horen klotsen en niet weten waar de tepel hangt)
- APM afstellen (zou op zich prettig zijn om dit samen met een APM-expert te doen, als je een KK2.0 gewend bent dan is dit het verschil tussen middelbare school wiskunde en universitaire calculus!)
- testvlucht (moet het wel ophouden met regenen of even bij Marten langs

)
Als je alle motoren, ESC's en de power module aan elkaar hebt gesoldeerd, dan is het handig om de boel op een klosje hout te leggen. De motoren op een doosje, zodat je er aan de onderkant bij kan.
Alle armen zitten goed vast. Moeten die klemmen eigenlijk helemaal op elkaar eindigen, of blijft er een spleet tussen zitten? Heb het gevoel dat als ik door draai, de boel stuk gaat.
Top deck erop gezet, inclusief GPS module. Die moet ik nog wel iets beter vast zetten, want de bison transparant lijm hield niet zo goed
De telemetriemodule zit hier vast met een klodder hotglue. De eerste keer kwam het gewoon weer los. Op de krimpkous hecht het wel aardig, maar op de gladde carbon niet zo best. Iemand tips om hotglue succesvol op carbon te krijgen? Heb nu een schroefgaatje voor de naze32 controller gebruikt om de lijm meer houvast te geven.
Deze moet dus nog even goed vast gezet worden

Edit: wat een brakke foto... iphone besloot om op de motor scherp te stellen ipv de gps module. Meh.
Hier schijn ik iets met de gruond plate te moeten doen. Even googlen nog!