QX-9 Full Carbon Acro FPV Quad (bouwbeschrijving)

Zo, hij is eindelijk af :)

2q3qa6h.jpg

Nu nog een goede dag zien te vinden voor de maiden.

1zmnfk1.jpg

Ik heb vanwege het feit dat het hele frame en de props van carbon zijn (beinvloedt radio signalen) een antenne standaard gemaakt. Dit is van een stukje CD hoes, op maat gesneden en verwarmd/gebogen in de juiste vorm. Als iemand een idee heeft om dit mooier/netter te doen, dan hou ik me aanbevolen!

Dag allemaal,

Ik zit diverse draadjes te lezen over fpv quadcopters.
Dit topic, de youtube filmpjes maken me erg warm voor qx-9 carbon.

Nu vlieg ik al wat jaartjes vliegtuig, maar heb geen ervaring met quadcopters / gps units /autolevel etc. In de topics is hierover veel te vinden, maar ik vraag me af met welke setup (wat zit er allemaal op, welke motors, esc, gps boards en lipos jullie deze quadcopters vliegen en wat de kosten zijn om er een te bouwen.
Hoe vliegt een quad topv een vliegtuig of een heli?
Of heeft er iemand een vliegend model in de aanbieding?
Alvast bedankt

Dag allemaal,

Ik zit diverse draadjes te lezen over fpv quadcopters.
Dit topic, de youtube filmpjes maken me erg warm voor qx-9 carbon.

Nu vlieg ik al wat jaartjes vliegtuig, maar heb geen ervaring met quadcopters / gps units /autolevel etc. In de topics is hierover veel te vinden, maar ik vraag me af met welke setup (wat zit er allemaal op, welke motors, esc, gps boards en lipos jullie deze quadcopters vliegen en wat de kosten zijn om er een te bouwen.
Hoe vliegt een quad topv een vliegtuig of een heli?
Of heeft er iemand een vliegend model in de aanbieding?
Alvast bedankt

kijk maar eens op het verkoopforum

geen FPV erop drommels ?
best moeilijk tezien als je LOS gaat vliegen omdat alles zo zwart is (denk ik)

FPV moet er nog op, een GoPro of iets soortgelijks ook. Maar dat is stap 2 en 3 ;)
Ik doe het rustig aan, stap voor stap. Bouw een beetje, test een beetje.
Mijn batterij is blauw, dus op zich wel te doen om voor en achter te onderscheiden.

Nu op zoek naar een voor mij geschikte FPV set, waarschijnlijk op 1,3 GHz vanwege de afstand en penetratie. Maar goed, eerst eens onderzoeken hoe ver ik kom met mijn FrSky DJT/D4R combo.

Tips altijd welkom!

Back