@SCRT PILOT, aangezien ik niet iedereen gesproken heb, stel ik hier maar deze vraag, maar wat ik ervan ervaren heb, was het allemaal een storm in een glas water. Mijn veronderstellingen werden redelijk bewaarheid dus ik ben tevreden!
Bij de rallyklasse, geen LiPo op het podium zover ik weet, er waren wel deelnemers met Lipo?
Bij de SCT klasse, mix op het podium van Slash en SC-10 (andere merken heb ik niet gezien, misschien wel aanwezig)
Bij de Unlimited, voor zover ik daar de rijders gesproken heb, geen problemen met rijtijd of uitzonderlijke bandenslijtage.
Ik heb niet gezien dat er actie-foto’s zijn gemaakt, wel van de winnaars.
Uitslagen, en verslag komen denk ik van de nieuwe PR man naar ik aan mag nemen. Een kort persoonlijk verslag heb ik hier al geschreven, ik had het in ieder geval reuze naar mijn zin, ondanks de uitslag (ik was 5de overall geloof ik???? Niet belangrijk) De sfeer was in ieder geval relaxed, al was het voor sommige rijders die meerdere klassen reden, organisatorisch niet even gemakkelijk (niet relaxed), ik heb lol gehad dat is voor mij een participatie eis.
Circuit was zo ongeveer:
1 Schans
2 dots (soort omgekeerde frisbee)
3 pionnen
4 wasboard (plastic golfplaat)
5 banden (ik weet niet meer precies hoe ze stonden???)
6 balk met plastic bekers
7 soort gebogen rijplaten met aan weerkanten pionnen