On topic.
Ik heb afgelopen week het 1e NL toestel gezien wat onderworpen gaat worden aan de verplichtte BvL (Bewijs van Luchtwaardigheid).
Is dat dezelfde machine die op de voorpagina van de telegraaf heeft gestaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
On topic.
Ik heb afgelopen week het 1e NL toestel gezien wat onderworpen gaat worden aan de verplichtte BvL (Bewijs van Luchtwaardigheid).
De eurousc heeft bewezen in het verleden dat ze informatie achterhouden. Verassing keer op keer.
Is dat dezelfde machine die op de voorpagina van de telegraaf heeft gestaan?
Volgens mij is er nog geen 1 machine die deze certificering heeft.
Conrad beschrijft de wet- & regelgeving in Jip & Janneketaal:
Wet- en regelgeving drones
Dit zouden alle leveranciers standaard op de site moeten zetten en tevens bij levering aan de klant (getekend voor ontvangst) mee moeten geven!
En daarom is de suggestie van BlikvanBoven ONZIN????? Geen wonder dat deze discussie regelmatig ontspoort als mensen zulke overdreven diskwalificerende termen gebruikenOnzin elke Nederlander behoort de wet te kennen. ...
En daarom is de suggestie van BlikvanBoven ONZIN????? Geen wonder dat deze discussie regelmatig ontspoort als mensen zulke overdreven diskwalificerende termen gebruiken
www.vandale.nl/opzoeken?pattern=onzin
Digitech zei:zou wel eens willen zien wat een rechter zegt over het feit dat er een wet is die niet nageleefd kan worden.
nederland legt een regel op , en je moet naar het buitenland om aan ONZE wet te voldoen.
dit is klinklare onzin
Mooi, je op ermerking was niet serieus, ik had het gelukkig bij het verkeerde eind.... Norbert en ik hebben al veel gesprekken achter ons , dus hij snapt wel wat ik bedoel..
![]()
Onzin elke Nederlander behoort de wet te kennen.
...en je moet naar het buitenland om aan ONZE wet te voldoen.
nee hoor die onstpoort niet behalve door jou opmerkingen , Norbert en ik hebben al veel gesprekken achter ons , dus hij snapt wel wat ik bedoel..
![]()
Het is natuurlijk van de zotte dat je als Nederlander in het buitenland een certificaat moet halen en nog niet eens mogelijk in je eigen taal ook.