Je hebt op deze plek Ed hele tirades gehouden tegen "Blikkie".
Wat blijkt, "Blikkie" haalt zo'n beetje alles wat er te halen valt en je zegt nu in een post dat je met hele andere ogen naar hem kijkt.
Voor die tijd was ie precies hetzelfde en had hij de kwaliteiten ook maar jij zag ze niet.
Dus, hakken met de botte bijl.
Dat betekent Ed dat jouw tirades meer zeggen over jou dan over de persoon waar ze tegen gericht zijn.
Ik wil jou aanraden wat ik op deze plek Sander Sassen ook aangeraden hebt.
Volg eens een cursus sociale vaardigheden.
Daarin leer je dat je niet alleen vriendelijk hoeft te doen tegen mensen die het met je eens zijn maar dat je dat ook kan doen tegen mensen die een andere mening hebben.
Dan wordt het een stuk prettiger toeven op het forum.
Sander Sassen had geen tijd voor zo'n cursus maar jij misschien wel.
Ik kan jou bijdrage in het algemeen zeer waarderen, net als jou filmpjes. Maar om gelijk een cursus sociale vaardigheden te doen wordt me teveel van het goede. Je bent niet de enige die dit over mij zegt, maar ik hoor van veel kennissen dat ze niet begrijpen hoe ik zo kan zijn achter mijn toetsenbord, terwijl ik in het echt niet zo ben. Ik zie me niet genoodzaakt om een cursus te volgen alleen voor het modelbouwforum.
Ik ga jou raad anders opvolgen. Lezen en niet reageren. Maar vooral vliegen. Dan hoop ik dat het weer een stuk prettiger wordt op het forum.
Ik hoop dat je het wel met me eens bent, in vergelijking met skyvision en videodrone zijn wij allemaal prutsers. Het is maar net hoe je prutsen opvat. Ik pruts in ieder geval lekker verder en zal niet meer reageren. Ik denk dat ik een keer beeldmateriaal plaats, daarin druk ik me beter uit.
Dank je voor deze les.
Heren,
Relax!!!
Het is een forum en de kernwaarde van een forum is dat kennis (lees meningen) geuit worden. Nu is het zo dat een geuite mening niet te allen tijde gedeeld wordt. Zo ook hier...
Ben,
wij 'kennen' elkaar een beetje van de goede koffie en onze diverse posts hier. Ook wij zijn het (gelukkig) niet altijd met elkaar eens. Wel staat respect hoog bij je in het vaandel

Ed,
we hebben elkaar via PM aangegeven hoe wij elkaar ervaren. In mijn optiek is dat een uitgesproken onderwerp en bieden wij beiden elkaar de ruimte (en ondertussen het respect) hier op het forum.
Heren,
ik zou het jammer vinden als mensen dit forum verlaten (vond ik bij Sander ook). Hoewel een mening niet altijd gedeeld wordt ben ik wel van mening dat ieders bijdrage te allen tijde bijdraagt aan (vernieuwende) inzichten.
Lang verhaal kort,
Ed... inderdaad lekker gaan vliegen maar zeker niet stoppen met het leveren van bijdragen aan dit forum. Ik heb zeer veel geleerd van je 'tirades' hier op het forum. Zaken die bijna vanzelfsprekend waren hebben mij anders doen kijken naar de 'gevaren'!
Ben,
je bent een prutser tov de commerciële markt haha... Je bent wel een prutser van het hogere nivo. Nog sterker, ik ben er van overtuigd dat jij een zeer goede aanvulling zou zijn als Piloot binnen de commerciële branche. Ik ben met regelmaat jaloers op je werk!
Groet Norbert