Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Gelukkig staat het wel op de video, dus beetje editten...

image.php

mmmmmmm weet niet waarom maar ik zie alleen een vierkant met een klein x in de linker boven hoek (Iets met instelling misschien???? )

mannen ik heb nog een mooie Nemmesis te koop
wil namelijk graag de P-51 van Burp overnemen,
maar mijn vloot heeft weer een probleem (blijft maar groeien):rolling:

mannen ik heb nog een mooie Nemmesis te koop
wil namelijk graag de P-51 van Burp overnemen,
maar mijn vloot heeft weer een probleem (blijft maar groeien):rolling:

Nee, die nemmesis oef ik niet. Wil wel die 35Mhz zender overnemen
:rolling:

Kan jij te minstew overstappen naar 2,4Ghz. Heb er overigens nog een 617 ontvanger voor liggen.

Op 24 en 25 maart a.s. wordt in Den Haag de Nucleair Security Summit (NSS) gehouden. Om die reden heeft de
Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) samen met het Ministerie van Infrastructuur en Milieu
(MinIenM) besloten tot het instellen van luchtruimrestricties in de Amsterdam FIR in de periode van 16 t/m 28 maart.

Van 23 maart middernacht tot en met 25 maart middernacht wordt dit aangescherpt, dan mogen zweefvliegen,
parachutespringen, ballonvaren, modelvliegen, schermvliegen, zeilvliegen, UAV, GA, helikopter of business luchten ect.
niet vliegen binnen een cirkel met een straal van 50 NM gecentreerd in Den Haag met een bovengrens van FL 195.

Ons veld is gesloten van 23 maart middernacht tot en met 25 maart middernacht.

Heb het verbod voor modelvliegen op 24 en 25 maart niet in het algemene nieuws gezien, heb ik iets gemist ? 8O
Elke vorm van luchtactiviteiten is verboden in die periode voor dat gebied. :teacher: Staat overal en nergens te lezen...

Op het MBF
nuclear-sercurity-summit-24-25-maart-2014-gesloten-luchtruim

En op alles wat los en vast zit en met luchtvaart te maken heeft
Vliegbeperkingen Nuclear Security Summit 2014 - KNVvL
https://twitter.com/KNVvL/status/390779899977695233
KNVvL Modelvliegsport
Nuclear Security Summit: 23 ? 26 maart luchtruim gesloten | AOPA

En vanuit de overheid
https://www.nctv.nl/onderwerpen/a-z/vraag-en-antwoord-nss-2014/luchtruim-en-luchtvaart.aspx

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik bedoel algemeen nieuws op radio of tv, iedereen mag met een speelgoed modelvliegtuigje vliegen, zonder lid of aangesloten te zijn bij de knvvl, aopa of plaatselijke club.
Wij worden op de hoogte gehouden door onze club, dat is netjes en dus wordt er die dagen niet gevlogen op het veld, maar er zijn zat mensen die vliegen in de achtertuin of elders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze dat een week voor de datum doen, zijn die lui het na 1 uur al lang vergeten. Mensen die de hobby wat serieuzer nemen, kijken veelal ook stiekem op het MBF of andere bronnen en weten het dan wel. En het staat zondag echt wel op nu.nl. :yes: Wat ze er verder mee doen, moeten zij weten. Dat is hun maatschappelijke verantwoording. Je mag ook niet te snel of door het rode licht rijden, wordt toch ook veelvuldig gedaan en een enkeling wordt daar dan op afgerekend. :teacher:

Back