Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Mac kan dat al jaren....gewoon out of the box
Mac's zijn net als BrackBerry's. Leuk maar te beperkt voor dagelijks optimaal gebruik en behoorlijk overpriced. :p Of je moet je Mac voorziem van een degelijk toetsenbord met normale toetsen en Windows 7 of 8 er op installeren. Maar dan betaal je alleen maar extra voor wat oud ijzer/aluminium. ;)

*blij is met zijn MacBook Air op Mountain Lion voor de muziek* :yes:

Gebruik hem dagelijks gebruik meer dan 8 uur. Geen beperking kunnen ontdekken. Geen extra software nodig voor bv ssh en scp. Build in firewall. Beperkingen vind je op windhoos.
Price. Ja klopt. Baas betaald....

Mijn laptop met ssd gedraagd zich als een tablet als ie sochtends wakker moet worden. Open en draaien :-)

Gisteren de Parabolic uit het stof gehaald en vliegklaar gemaakt. Vanmiddag om 17:30 richting veld voor de maiden. Ben benieuwd hoe het vliegt.

Weinig wind is alweer een poosje geleden. :D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren nog ff met de Swift2 op vliegveld Egmond gevlogen. Zijn toch best leuke vliegertjes. Met 1100 mAh goed in balans. 1600 mAh iets aan de zware kant maar ging na wat trimmen prima.
Voorlopig ff geen EZ maar met andere vliegers spelen.

Gisteren nog ff met de Swift2 op vliegveld Egmond gevlogen. Zijn toch best leuke vliegertjes. Met 1100 mAh goed in balans. 1600 mAh iets aan de zware kant maar ging na wat trimmen prima.
Voorlopig ff geen EZ maar met andere vliegers spelen.

Swiffie rulezz !!! ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
De Parabolic heeft zijn Maiden gehad, ben erg tevreden over het vlieggedrag. alleen de motor die er nu op zit is een trutteschudder dat schiet niet op. mss een 2300 buitenloper of toch maar de 2700kv binnenloper er in zetten, heb ik gelijk extra gewicht voorin. :)

De indoorlijst tot nu toe.

Sleur
Repel
Cas
Kris
Erikk
Erik3d
Hans
Bart
Maikel
Spikkel

Kosten per persoon bij deze vast gesteld op €7.50 per persoon.

Nou inderdaad.
Moet zeggen dat het complete MBF vrij rustig is op dit moment.
Mooi weer en iedereen is buiten aasn het spelen.

Zo, nog een 20 min en dan weekend.
Gelijk ff door naar Abcoude om me pa ff te helpen met zijn nieuwe MAC.
FF software installeren en een happie bij ze eten.

Daarna hebben we een druk weekend. Heerlijk. Kan ik volgende week weer uitrusten. :rolling:

Zaterdag weer draaien in Amsterdam in het Marnix.

Zaterdag 29 maart in Wognum. Dat wordt weer een vet feest.

Heb bij HobbyKing Europa in 1 bestelling twee vliegers en wat setup spullen besteld, heb inmiddels een klein pakketje met alleen de setup ontvangen, op de pakbon in de doos staan ook de vliegers afgevinkt !

Gebeurt het bij HK vaker dat een bestelling in delen wordt verzonden met de pakbon in een van de dozen, of is er iets fout gegaan ?? 8O

Back