Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Hopla, nog even de motormount van de Reaktor 3D zo'n 15mm naar achteren gezet vanwege de dikkere brommer (zo'n gouden dingetje trekt echt geen 300 gram AUW vertikaal :nooo:). Gelijk de stabilisator bovenop eerst recht gezet door wat weg/vlak te schuren, anders stond deze schuin er op. :? En hetbrichtingsroertje geplakt. Nu kan de lijm (Bison 2K) lekker drogen en dan vanavond de eerste elektronica er in. 8) Deze week ontmaagden gaat zeker lukken (waarschijnlijk donderdagavond even).

Heb de reactor ook besteld gelijk met de bixler, allebei in voorraad ! :D

Zo he, even actief geweest ;)

Vandaag de velgen in de velgenwas gezet en de banden in bandenzwart. Ik heb ze vorige week opgehaald nadat ik ze heb laten poeder coaten. Toch ben ik een paar puntjes tegen gekomen waar ik minder tevreden over ben. Er zitten wat putjes in een velg van het poeder coaten, daar ga ik dus mee terug.

Ze zien er wel mooi uit. :)

Foto-QFVUHCVM-G.jpg

Foto-KRWQS8SV-G.jpg

ziet er top uit martin :cool:

was ook top op het veld , erg gezellig en uiteraard heerlijk weer , wind viel wel mee .

werd lekker actief gevlogen en veel zwevers werden de lucht in geholpen ,is leuk om te zien .

zelf 1 rondje met de dogfighter mogen maken , de einddemper in de lucht verloren en die vind je niet zomaar ff terug .
gelukkig had ik de vibro ook mee , dus daar lekker veel mee gevlogen , in het begin even wennen aan het landen op wielen ,want dat was alweer 2 jaar geleden , maar topkist en zit er weer helemaal in mijn systeem :p

nu nog ff uurtje op de hercules , zag op de terugweg weer veel 2wielers ,dat werkt aanstekelijk ;)

Zo he, even actief geweest ;)

Vandaag de velgen in de velgenwas gezet en de banden in bandenzwart. Ik heb ze vorige week opgehaald nadat ik ze heb laten poeder coaten. Toch ben ik een paar puntjes tegen gekomen waar ik minder tevreden over ben. Er zitten wat putjes in een velg van het poeder coaten, daar ga ik dus mee terug.

Ze zien er wel mooi uit. :)

Foto-QFVUHCVM-G.jpg

Foto-KRWQS8SV-G.jpg

Zo, die glimmen :cool:
En dat is je offroad setje? ;)

Eindelijk de wilgen geknot, nu die berg takken nog...

Eerst maar eens de brommer van de heftafel en kijken of ie wil starten.

Vanaf 19.00 weer afhankelijk van de telefoon :(

Veldmuis vandaag ook maar eens begonnen een paar vliegers klaar te maken:rolleyes:

Skyhoer het cg in orde maken, de piep vector is gewoon RTF en de something extra van de week savonds ff de laatste folie erop strijken..alleen de zijkanten nog maar. Heb nog een leuke dikke tweetakt voor op dat ding :). Ander gewoon de saito er weer op

Zal ik toch nog eens aan fatsoenlijk vliegen toekomen? :rolling:

Potjandorie, accu vol, benzinekraan express open laten staan van de winter en nog niet willen starten...

Engels :(

Sparen voor een BMW GS

Nee man, dat past niet op mijn 20"

Voor het ruige werk heb ik gewone 17" met winterbanden. Kun je ook mee door de prut banjeren als je wilt. Die echte off road is leuk als je in de bushbush woont :)

Je mag toch niet met de auto op het veld. Voor de weg er naar toe wel makkelijk. ;)

Was een lekker dagje. Alle wormen en volgens eens goed uitgerookt met de generator. 8O :lol: Iets niet helemaal zuiver met de oliesensort. :? Verder stiekem nog een paar keer gefladderd maar vooral weer lekker Vitamine D geabsorbeerd. 8) :zon: Zo even gezellig een lekker sateetje met een verse pot pils scoren. Wat een waardeloos leven toch... :thumbsup:

Was een topdag vandaag op het veld. Joop ook weer een mooie vliegert vliegend :thumbsup: was ook weer erg leuk om de mensen te zien.
Nu even afbieren bij Sam :sheep: :banana:

20140309_185700_LLS_zpsyzuzak0y.jpg

Met 3mm ga je het niet redden. :nooo: De zijwanden van de romp zou nog kunnen maar de drijvers en de bodemplaat moeten echt wel 6mm worden anders flubbert het alle kanten op. Maar ik heb die van mij gemaakt vanaf de originele tekening en bouwbeschrijving. Als je de bouwbeschrijving bekijkt, zie ik toch echt 6mm Depron en geen 3mm. :?

RCPowers - F1 Hydro 3D

Maar ik heb hier het plan vandaan:
Plan Extra 300 Depron « Robson

Onderaan de pagina staat een dwg file van de hydrofoam.
Alle uitsparingen en tabjes zijn gemaakt voor 3mm.

Ik bouw de tekening wel om naar 6mm.

@Robert......ff extra verstevigen die 3mm hydro's 8O

Truste:sleepy:

Hydrofoam en F1 Hydro zijn twee verschillende modellen. Zou een F1 Hydro bouwen, die is getest en goed bevonden. Ik heb de originele tekening. Goede bouwbeschrijving heeft Sleur gemaakt. Servo's zitten bij Sleur op een andere plek dan bij mij omdat ik vlieg met lichte accu's.
m.v.g. Erik

Hydrofoam en F1 Hydro zijn twee verschillende modellen. Zou een F1 Hydro bouwen, die is getest en goed bevonden. Ik heb de originele tekening. Goede bouwbeschrijving heeft Sleur gemaakt. Servo's zitten bij Sleur op een andere plek dan bij mij omdat ik vlieg met lichte accu's.
m.v.g. Erik
Jij vliegt niet zoals wij ermee raggen. :p Wij plonsen van een paar meter hoog uit de lucht op het water. 8O :lol:

Back