Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

O, en ruimte maak je gewoon op het veld. Gewoon vragen of ze even willen wachten met vliegen als jij met je heli los gaat, daar heb ik nooit problemen mee gehad op de club.

Morgen ochtend vroeg naar Amsterdam ... Hoelaat gaan jullie? Misschien kon ik nog ff langs..vrouwtje is toch shoppen ;)

Moggûh.... :morning:

Druk bezig de nieuwe LiFePootjes voor Robijntje te cyclen. As van de neuspoot vervangen, met dank aan choco voor het maken van een sterker asje. :thumbsup: En alle boutjes nalopen. Is ook een nieuw fenomeen, dat heb je niet met elektro. ;)

Gisteren nog een PS3 voor €100,00 gescoord, inclusief 7 top games (t.w.v. €300+ tweedehands). Hebben de ettertjes in hun andere huis ook wat te spelen en kan ik ze dagelijks overhoop knallen in GTA V. :rolling:

Nog even wachten op de postboer en dan richting veld. Zal zo rond 13:30 zijn, Sleur haast niet meer hè. :bye:

Uhhh, okay, de postboer is geweest en het asje is gemonteerd. Beetje vroeg om naar het veld te gaan. :oops: ;)

Nog maar wat gaat nietsnutten in de tuin, boodschappen doen en vooral koffie.... :yes:

Koffie zit er hier ook al flink wat van in.

Dacht om even naar het veld te gaan met mijn Phantom met FPV spul. Heb deze week een Dominator bril ontvangen. Moet toch wat leuks te filmen zijn. Heb met bril op zelf nog niet gevlogen. Heb ook nog een schermpje waar je de vlucht op kan zien. Wie gaat er naar het veld toe?

Goedemorgen mensen van het goede leven. Straks ff de zooi laden en dan naar ons prive veldje. Jammer dat het niet het clubveld mag zijn:(

Ik had graag mijn montrice meegenomen naar het veld maar ja :)

10568965_10152401114673621_8212648056895699864_n.jpg

Laatst bewerkt:
Back