Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Klinkt goed Robert. Hoop eerdaags ook weer wat meer te vliegen. Vlieg nu ff met een 450 heli en een parkmaster. Blijft leuk, maar mis mijn 700 heli. Dus daar gaan we weer voor.

Zo, forum is echt over geloof ik.

Wordt er nog een beetje gevlogen of is iedereen wat anders aan het doen.
Eerdaags ff kijken op het veld. Als het een beetje mee zit heb ik straks weer een heli en gaan we
weer wat vliegen. Net een Spektrum DX9 gescoord. Best leuk spul. En een DX5 voor wat draadloos leswerk.
Erg makkelijk. Het blijft kriebelen.

Gr. Jasper

hey jasper ! alles goed ? :)

tis idd erg rustig hier , wel jammer , want slap ouwehoeren blijft toch leuk .

gaat tegenwoordig allemaal via wattsap groepjes , zowel voor rijders als vliegers en dj's

maar ook omdat bij de meeste het vliegvirus afneemt , incl. myself , op het veld is het ook niet al te druk meen ik , dus ruimte genoeg voor een dikke heli :cool:

Vandaag weer een heerlijk dagje genoten , floor was bij oma , maris en ik hebben een stuk gereden op de fireblade , wat geslenterd in amsterdam en wezen eten bij loetje , erg gezellig !

op naar het volgend weekend :)

grtz

Hey Jasper,

Ja hoor, wordt iedere dag wel gevlogen op ons veld. Brandstoftijden zijn verruimd dus iedereen vliegt wanneer het hem uitkomt.
Ik zie je wel eens verschijnen.

Hey Phil en Junkie,,

Ga zeker weer naar het veld om te kijken en hopelijk ook weer om te vliegen.
Dat is een tijd geleden en gaat dus weer tijd worden. Gezellig......

Het volgende is veel belovend. Zou voor modelbouw super zijn.
Samsung verdubbelt lithium-ion batterijcapaciteit met grafeen en silicium
We zullen zien.

Druk aan het knutselen hier...
056198cfffb4fd2e06133242223394f1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Pompiedom, moet ook weer eens gaan vliegen. Niet dit weekend, daar wordt het veel te warm voor. Moet vocht aanvullen met bier denk ik :)

Zal binnenkort ook weer eens langs komen op het veld... te lang geleden

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed Robert. Hoop eerdaags ook weer wat meer te vliegen. Vlieg nu ff met een 450 heli en een parkmaster. Blijft leuk, maar mis mijn 700 heli. Dus daar gaan we weer voor.
Staat nu een trex700 kit compleet op het forum, nog te bouwen ..in Haarlem [emoji106]
En pieter heeft z'n X7 tekoop [emoji108]

Het draadje in dit forum hier is in iedergeval een stille dood gestorven.. Zonde.. was toch een van de langstlopende draadjes van het forum.

Of zit iedereen op een ander forum (van de club bijvoorbeeld?!) Dacht dat die site veranderd zou worden trouwens :lol:

Back