Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En wat gaan jij en de kids doen die week? 8O :lol:Vrouwtje belde net, midweekje Eurodisney + hotel geboekt v/d zomer... kun je ook een aardig vliegertje voor kopen 8O
Speciaal voor Junkie
[URL="Kreidler Testbankdag 2012 04 - YouTube[/URL]
Zo moet ie maar gaan lopen denk......Ga je wel wat harder dan 100....![]()
Vrouwtje belde net, midweekje Eurodisney + hotel geboekt v/d zomer... kun je ook een aardig vliegertje voor kopen 8O
die gast die erachter staat heeft gelijk voor een jaar gerookt![]()
En wat gaan jij en de kids doen die week? 8O :lol:![]()
Kun je mijn vrouw ook meenemen ???
Zeurt hier al jaren over;-)
Allemaal heerlijke Castrol A747.....ricinus olie dus....net als in die nitrostinkers van je dus jij ken dat best handelen....![]()
hittebestendige latex
![]()
110 rechtopzittend vereist zeker een PK of 12.......das dus een goede 4 meer dan nu.....Das geen ff kietelen meer maar wel haalbaar. Of het nog leuk rijdbaar blijft zonder een membraan toe te voegen durf ik te betwijfelen....Zuigergestuurd kent zijn grenzen, vooral qua rijdbaarheid. Maar praat idd maar eens met Mike vd Velde. Die weet er zat van. Geef hem aub alleen wel aan dat het rijdbaar moet blijven voor op straat anders knalt ie racetimingen in je cilinder en staat je uitlaat op 190 graden en kun je er niks meer mee
Volgende week dinsdag weer geen club voor mij.... even op en neer naar Aberdeen voor 2 nachtjes en dat voor een cursus van 5 uurtjes..... toch lekker zo'n baas....
geinig , ik hoop dat het ook een beetje wit blijft voor je , denk dat hij na 1 keer heetstoken oker van kleur is![]()
forum hernoemen naar buikschuivers/rijders/vliegers omgeving Zaandam ???
zeker weer opnieuw in de latex gezet![]()