Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker met de spuitbus in de weer geweest

20130321_162659_zps4090acbe.jpg

En nu hebben we een witte Mielke uitlaat :cool:

En wat gaan jij en de kids doen die week? 8O :lol: ;)

lol :p

Kun je mijn vrouw ook meenemen ???
Zeurt hier al jaren over :-) ;-)

lol :p

Allemaal heerlijke Castrol A747.....ricinus olie dus....net als in die nitrostinkers van je dus jij ken dat best handelen....:cool:

ik hou er wel van ja :D

bij jan smit powerparts werkt een gozert genaamd mike , die doet erg veel met 2tact en heeft ook zelf een aantal snelle brommers en racemotoren , uiteraard een testbank en alle zooi die je nodig hebt .

ik denk als ik daar mijn hercules breng ,gaat het wel goedkomen , ik wil hem niet over de top laten tunen , maar dat hij zo'n 100a 110 haalt rechtopzittend en gewoon lekker oppakt ;)

:yes::yes:hittebestendige latex ;)

geinig , ik hoop dat het ook een beetje wit blijft voor je , denk dat hij na 1 keer heetstoken oker van kleur is ;)

ik zal binnenkort even langs de achtersluispolder rijden , volgens mij ligt daar nog wel een leuke bash vlakte , en daar zijn geen crosmotoren .

het strand en de jagersplas gaat in de zomer periode lastig worden met menselijke overbevolking

110 rechtopzittend vereist zeker een PK of 12.......das dus een goede 4 meer dan nu.....Das geen ff kietelen meer maar wel haalbaar. Of het nog leuk rijdbaar blijft zonder een membraan toe te voegen durf ik te betwijfelen....Zuigergestuurd kent zijn grenzen, vooral qua rijdbaarheid. Maar praat idd maar eens met Mike vd Velde. Die weet er zat van. Geef hem aub alleen wel aan dat het rijdbaar moet blijven voor op straat anders knalt ie racetimingen in je cilinder en staat je uitlaat op 190 graden en kun je er niks meer mee

110 rechtopzittend vereist zeker een PK of 12.......das dus een goede 4 meer dan nu.....Das geen ff kietelen meer maar wel haalbaar. Of het nog leuk rijdbaar blijft zonder een membraan toe te voegen durf ik te betwijfelen....Zuigergestuurd kent zijn grenzen, vooral qua rijdbaarheid. Maar praat idd maar eens met Mike vd Velde. Die weet er zat van. Geef hem aub alleen wel aan dat het rijdbaar moet blijven voor op straat anders knalt ie racetimingen in je cilinder en staat je uitlaat op 190 graden en kun je er niks meer mee

dat snap ik ;)

Volgende week dinsdag weer geen club voor mij.... even op en neer naar Aberdeen voor 2 nachtjes en dat voor een cursus van 5 uurtjes..... toch lekker zo'n baas....

forum hernoemen naar buikschuivers/rijders/vliegers omgeving Zaandam ???

prima idee .

krijg je van dit soort filmpjes te zien als we wat ouder zijn :? :D Na een half uur/drie kwartier nog steeds wit

[/QUOTE]

zeker weer opnieuw in de latex gezet ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back