Scania R 500 Streamline Bakwagen

hoi jeroen
nee ik heb dan een autocross weekend dus druk zat volgende keer maar weer.
ga nu verder met de containers vonavond weer wat foto,s.
gr willem

even een kleine update tussen door ik heb weinig tijd nu twee banen dus druk druk

heb de cabine even een oud nieuw kleurtje gegeven moet nu even een dag wachten dan nog licht scheuren en dan nog een keer en de details er op.
gr willem

dat is geheim van de smid/goochelaar dus niet verder vertellen hoor;););)

rechtsonder daar kan je openen en sluiten maar vakje ernaast meer opties dan kan je titel veranderen

Wordt een nette truck weer :-)

Vroeger kon je in je eerste post op EDIT drukken , dan MEER OPTIES en dan kon je de titel aanpassen.

Waarschijnlijk zal een moderator de titel aangepast hebben , alhoewel ik dit soort acties persoonlijk niet kan waarderen zonder enig overleg.

ja wordt zeker mooi ga er morgen proberen mee verder te gaan .
ik vindt het niet erg dat mijn titel veranderd is maar een overleg had ik wel op zijn plaats gevonden.
gr willem

[mod]

Hallo Willem,

Excuses van de moderator

Ik heb een fout gemaakt met het veranderen van de koptekst van jou topic, dit was niet de bedoeling !

Kevin had gevraagd of ik zijn koptekst in zijn topic wilde aanpassen, per ongeluk heb ik de koptekst in jou topic aangepast. :( :( :(

Tja, ook bij een moderator gaat er wel eens iets fout.

Nogmaals excuses, als je wil, dan wil ik de oude koptekst wel weer herstellen.

[/mod]

hoi allemaal vandaag niet veel gedaan aan de streamline omdat ik het te druk maak voor me zelf
heb hem wel nog een keer gespoten en in de lak gezet nu even laten uitharden en dan de details er op verder vandaag bij marco geweest voor onderdelen voor de daf en weer een race truck van beide komt er een bouw verslag.
gr willem

even de drie projecten naast elkaar

Back