Scania R 500 Streamline Bakwagen

Hallo Willem,

dat is een mooie kleurstelling.:thumbsup:
Komen er nog biesjes op je kisten, of laat je het zo?

Gr.
Raymond.

zo ook deze even uit het stof trekken.:p:p:p

deze is helemaal uit elkaar getroken en het chassis met haakarm verkocht.
en weer opnieuw opgebouwd op een chassis van een globeliner
wat voor bak er op komt moet ik nog even kijken wil hem multifunctioneel maken dus dat er meerdere bakken op kunnen.
hij komt voor de lzv trailer te staan .

er komen nog spatborden op .
gr willem

zo ook maar weer een update
heb er rongen op gemaakt en ben nu bezig met een houtlaadkraan wil hem werkent maken met servo,s en cti cilinders maar daar eerst maar voor sparen.

ga ook sparen voor een 8 kanaals modul om de kraan te kunnen bedienen.
gr willem

hoi siebe
dank je wel ja de kraan wordt ook zelfbouw deze is een proefmodel om te kijken wat wel en niet mogelijk is

hoi koos
dank je wel

ik ben vandaag bij huider geweest en deze decoder en bijpassende encoder bekeken

plus een servo die oneindig doordraaid zowel links als rechts om met een stop stand
met de decoder/encoder lever ik 1 kanaal in en krijg ik er 8 bij voor de kraan.

gr willem

hoi willem,

ik heb eventueel nog wel een multiprop 8 encoder+decoder liggen mocht je intresse hebben hoor ik het wel

gr
Koos

hoi allemaal
ik heb de modules overgenomen van koos (super bedankt)die gaan er morgen in samen met de zwaailamp print ook weer verder met de kraan maar daar morgen een update van misschien
heb de trailer verlost van de laadvloer en er rongen op gemaakt waar van straks net als de echte de achterste 2 naar voren en achter kan schuiven .
hier nog wat foto,s en een filmpje.
fijne kerst verder.

http://s106.photobucket.com/user/duyfs/media/MOV04475_zps643ba46a.mp4.html

ziet er goed uit willem, ben erg benieuwd naar het resultaat.
het word in iedergeval al een mooie en vooral aparte wagen waar er geen 10 in een dozijn van zijn

gr
Koos

vandaag zwaailampen gesoldeerd op een nieuwe print en werkend gekregen
ook de modules in gebouwd en werken alleen de stroom toevoer nog even veranderen ik heb er een aparte batterij op maar wil hem voeden via mijn licht module als dat mogelijk is nu blijft er spanning op staan als alles uit is .
ga straks weer verder met de trailer.
gr willem

even deze uit het stof trekken.
ik ben er weer rustig mee verder ik heb weer twee delen aan de kraan ge maakt maar nu zit ik met een probleem ik zou spindelscilinders maken van mini servo,s die door draaien van huider die vermaken zij self maar nu lukt het ze niet meer om ze om te bouwen dus ik moet iets anders verzinnen voor de cilinders.wetenj jullie misschien een oplosing?

ook de trailer schiet lekker op de achterste twee rongen gaan via een spindel naar voren en weer terug ook heb ik de verlichtings unit binnen en ben die aan het ombouwen en op de trailer te monteren zo werkt via een tweede ontvanger de spindel en de verlichting (dus geen draden tussen de truck en trailer)
zal morgen foto,s posten.

gr willem

zo even wat foto,s

de combi rijdt prima zo zal proberen weer eens een rijdag te bezoeken kunnen jullie hem in het echt bekijken.

zo nu rustig de puntjes op de i zetten en kijken voor cti cilinders.
gr willem

Back