Stephan Kertész
Forum veteraan
Inderdaad met veel complimenten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Proficiatpa worden
Hi Gijsbert,Hi Eugene,
Wat ben je opgeschoten en wat is het een beauty!
Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum ivm opa worden, huisonderhoud en het ontdekken van het houtsnijden... en natuurlijk speelgoedjes maken voor het eerste kleinkind.
Mijn Vliegermolen zal nog even moeten wachten, mede omdat ik niet graag reis vanuit Limburg om in Voorburg fotootjes te maken en me toch ook kostelijk vermaak met wat ik hier allemaal zie.
Gijsbert
Hi Peter, dank voor je bericht (en leukjes). De uitdaging en plezier van het bouwen zit wat mij betreft naast natuurlijk het bouwen zelf in de detaillering. Het helemaal perfect krijgen is lastig, maar oefening baart (bouw)kunst.Hoi Eugene. Ik was al een tijdje niet meer op bezoek geweest
Je hebt prachtige vorderingen gemaakt. Mooie herkenbare specifieke details. Je rietdek ziet er ook heel realistisch uit. Top!
Gr. Peter
En voor mij een deja-vu: ben al de balken in je kap aan het benoemen: windpeluw, zonnestralen, roosterhouten, voeghouten, lange en korte spruit ……..Hi Peter, dank voor je bericht (en leukjes). De uitdaging en plezier van het bouwen zit wat mij betreft naast natuurlijk het bouwen zelf in de detaillering. Het helemaal perfect krijgen is lastig, maar oefening baart (bouw)kunst.