Snelle, sterke auto.

Ik zit echt nog te twijfelen tussen de Merv en de Rustler. Welke is nou steviger?
En welke van de twee is beter te besturen in de lucht?

En @fastrockets
Van wat ik heb gelezen op het internet staat er in de handleiding dat je een 3s beter kunt gebruiken bij speedruns.

Ik stel jullie hulp erg op prijs!

ik weet t niet hoor maar als die merv 1/16 is dan zou ik voor de rustler gaan omdat die gewoon effe wat groter is. anders als diemerv 1/10 is zu ik voor die gaan

Omdat de ''vrij'' sterk is. Maar er zijn natuurlijk wel zwakke plekken. Bijvoorbeeld de draagarmen. En RPM ziet er toch ook gaaf uit ;)

rpm ziet er ook gewoon basic uit maar het is een heel stuk sterker dan plastic. een vriend van me die zijn e-revo gaat verkopen, heeft ook rpm en is gewoon heel sterk.

hoezo spam
ik vertel alleen dat dat rpm gewoon heel sterk is.
dit was ook helemaal niet bedoelt als; kom deze auto van mijn vriend kopen ofzo.
het is gewoon een voorbeeld

Laatst bewerkt:
Dat ie m gaat verkopen is niet van belang, dus is wel degelijk bedoeld als: kom die erevo van mn vriendje kopen' Anders had: maat van me heeft op zn revo ook rpm, en is erg sterk, ook wel voldoende geweest he? ;-)

ja oke maar zo heb ik het absoluut niet bedoelt en als het zo overgekomen is, sorry en motorsports: sinds wanneer mag je beledigen op dit forum?

ikhou me gewoon aan de regels en anders hoor ik t wel van een van de modoratoren denk ik, een grote bek heb ik niet en vertel gewoon de waarheid. Ik geef alleen tips aan mensen en als ik dingen vertel over auto's die niet waar zijn kunnen mensen mij toch verbeteren?
kortom een hoop babbels van je.

geen woorden maar daden was het toch?

maar nu weer :ontopic:

Back