Snelle, sterke auto.

Ben opzich goed geïnformeerd. Heeft er iemand anders nog een auto waar ik echt moet naar gaan kijken en die binnen mijn prijsklasse ligt?

Erg bedankt!

2wd wagens tollen sneller rond, daar waar een 4x4 overstuur vertoond.

hmmm, begrippen onder- en overstuur nog eens nalezen :).

4wd is door de aandrijving rondom veel vergevingsgezinder en toont sneller onderstuur dan een 2WD (normale afstelling). Het weggedrag van de 4WD is hierdoor voorspelbaarder en vooral op hoge snelheid beter controleerbaar.

2wd toont juist sneller overstuur en is moeilijker om een foutje te corrigeren. Bijkomend is hij iets lastiger onder controle te houden bij hoge snelheid.

Ik zit toch nog sterk te twijfelen. Ik denk dat 2wd niet in mijn voordeel gaat liggen.
Ik heb liever een 4wd en dan een beetje de vorm van een HPI bullet. Echter is de HPI bullet niet sterk.

Nu zei ik dat ik voornamelijk op gras en asfalt ga rijden. Maar dit word dus voornamelijk asfalt en daartussendoor zitten dan kleine stukjes heel kort gras. Sorry dat ik het zeg, maar de rustler vxl word hem dus waarschijnlijk niet.

De enige auto die me nu een beetje aanspreekt, 4wd is en stevig is, is de merv. Sorry dat ik een beetje overspring van de ene naar de andere kant. Maar ik wil een goede keuze maken.

wat je wel moet doen is je shocks opnieuw vullen. kijk maar bij urc op youtube. hebben ze een review etc

Dat vind ik geen probleem. Dat hoort erbij.

Maar ik vraag ook nog even om jullie kennis in verschillende auto's. Wat vinden jullie nou een goede truggy/monster truck?

maar als ik jou was zou ik eerst eve met de standaard pinion rijden om te wennen en dan later kijken voor een grotere pinion

Back