Tamiya 3 assige koelwagen.

Vandaag de gespoten onderdelen terug gekregen.
Traanplaat op de spatborden gemaakt.
full
Alleen de kist mag van mij anders, ikzelf denk eraan om de voorkanten of de deuren (zijkanten) met traanplaat te bekleden. Ik ga daarlijk maar eens een proef maken.
Ik vind het allemaal wat te veel blauw maar als de belijning erop zit zal het wel meevallen (hoop ik) :o
full
En dan wachten op de drukkerij, velgen en electronica, en wachten is nou net niet mijn sterkste punt....:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
O gelukkig, dan ben ik niet de enige met dit ongemak :rolleyes:

Ja qua spuitwerk ziet het er superstrak uit maar omdat de hoekprofielen meegespoten zijn lijkt die bak zo groot.
En de hoekprofielen niet meespuiten was geen optie omdat ik de hoeken echt lelijk qua kleur vond.

Maar ik ga daarlijk met wat traanplaat stoeien.

De traanplaat is van plastic want je raadt het al........Alu was niet op voorraad grrrrrr...
Maar het laat zich wel fijn bewerken en met de juiste verf kijkt het echt realistisch.
Ik heb ff een proefstuk gemaakt op de kist en ziet er niet verkeerd uit.
full

ziet er niet verkeerd uit zo. Wat misschien mooi zal staan bij jou kleur is de kist deksel van een rvs plaatje maken en die of polijsten of mat polijsten

Inderdaad was matte rvs ook mooi geweest maar die had ik niet voorhanden.
Dus gekozen voor traanplaat, en aangezien de kistdeksel aan de onderzijde gebogen is liet dit spul zich makkelijk aan de vorm aanpassen.
full
Nu maar verder aan de achterzijde en dan moet ik toch echt gaan wachten totdat de onderdelen binnen komen.....
full

Zo de achterbumper is ook zover klaar.
full
En zo staat hij er nu bij.
full
En nu, nu heb ik eindelijk ..... weekend!!! :cool::D

Hahaha... reken maar uit wat de Actros met de trailer erachter voor lengte heeft en dan heb je het antwoord op je vraag. :p:D

Heb een donkere tv en donkere kast. Dus mij lukt het niet zo haha:D ben niet zo foto aangelegd.

full

Back