Rene Neefe
PH-SAM
PLA+(plus) of LW-PLA-HT (High temperature). Let wel als de motor daar meer als 100 graden wordt is het veel en zou ik naar de koeling gaan kijken indien ingebouwd. My 2 cents.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan . Waarschijnlijk heb je er helemaal niks aan omdat het de diameter van de neus van de motor anders is per merk en motor. Kan zo voor je tekening aanpassen naar de diameter van je motor.
Kijk even op de site van MorrisMiniMotors hoe die dat opgelost hebben. Die klemmen een plaatje onder de voorste boutjes van het nokkenas-huis (eventueel iets langere boutjes gebruiken om de materiaaldikte te compenseren..De saito fa100 is best een ramp om daar de sensor op te krijgen. Overal randjes of nokjes. Kom er maar niet aan uit een deugdelijke oplossing te vinden.
Is geen enkel probleem als je een 3 mm magneet gebruikt... Ik heb meerdere motoren met dezelfde propmeenemer-constructie (zo'n groef, en dat je het achterste randje niet kunt gebruiken, en een klemkonus).Maar bij de saito zie ik dit niet als stabiele oplossing. De prop hub heeft een diepe groef in de zijkant en de achterste 1,5mm kan je niet gebruiken, want dat is maar een dun randje wat over het huis valt. Als je daar een magneet van 4mm doorsnede in wil doen, dan zit de helft van de magneet in de diepe groef en is niet omsloten.
DAN is er geen enkel probleem...Gelukkig kan ik de sensor nog schuiven op de kunststof ring