Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe zit dat met die kleuren , komt ie in kleur ? of zijn er zoveel basiskleuren ?
de mp-xl canopys zaten nou niet echt in een mooie lak .
mvg ferry
Alle mogelijke combinatie die je in het pdf bestand kan maken zijn ook bestelbaar, zit in de prijs in begrepen![]()
Dus je mag ook de kap zilver maken ? Ook al zit het niet bij de kap kleuren? hmm![]()
Als je Ralph's hele bericht erbij pakt, zie je dat er genoeg fabrikanten zijn die op de isolatielaag van de wikkeldraad bezuinigen. En als Ralph er niet in slaagt om meer uit een motor te persen dan de fabrikant, is het een verdomd goede motorBetekend dat het wikkel draad van de Pyro 30-12 tot 300° belastbaar is dmv de twee laags polyamide gelakte draad, overigens de eerste productie motor waarbij hij dit gezien heeft.
Dit verklaart ook dat de motor prima kortstondig 7KW kan leveren, terwijl hij eigenlijk max 4KW is.
Jd1uth, ik lees telkens judith!![]()
De weerstand van koper loopt erg op bij die temperaturen -> temperatuur loopt op -> weerstand groter -> hogere temperatuur : temperature runawayBetekend dat het wikkel draad van de Pyro 30-12 tot 300° belastbaar is dmv de twee laags polyamide gelakte draad, overigens de eerste productie motor waarbij hij dit gezien heeft. Dit verklaart ook dat de motor prima kortstondig 7KW kan leveren, terwijl hij eigenlijk max 4KW is.
De weerstand van koper loopt erg op bij die temperaturen -> temperatuur loopt op -> weerstand groter -> hogere temperatuur : temperature runawayDie 300° belastbaarheid is dus voor 'noodgevallen', niet iets voor regelier gebruik. M.a.w. een stuk duurzaamheid/veiligheid voor de motor. Evenals bijvoorbeeld het gebruik van magneten die tegen hogere temperaturen bestand zijn (ik weet niet of dat voor de Pyro geldt, maar ze zullen zondermeer goed zijn). Scorpion gebruikt magneten die tegen hogere temperaturen kunnen. Weliswaar niet zo hoog als ze eerst dachten (Ralph en ik spraken er meteen onze twijfels over uit) maar uiteindelijk toch hoger dan de (meeste?) andere leveranciers.
Enig idee hoe lang die motor 7kW voor zijn kiezen kreeg? Voor kortstondige belastingen (hoge stromen) is de regelaar de bottle-neck, niet zozeer de motor. Elektronica reageert nu eenmaal veel sneller op hoge stromen dan metaal: voor je het weet ruik je stroom in de regelaar.
Ik weet niet welke batch hij zit, maar ik ken er nog 1 die hem besteld heeft.Thanks Roy,
Maar of ik de primeur heb?
Er zijn er al meer als 200 besteld, en daar zullen best nog meer Nederlanders bij zijn die niet op dit forum vertoeven, maar dan wordt het een gedeelde primeur want ik zit zeker bij de eerste 100 die geleverd gaan worden.
Gr,
Mario
2 Zelfs Nando;-) Niet ik...