Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

gisteren is mijn originel Ripper ook onder garantie vervangen voor een nieuwe, eindelijk kan ik na bijna 2 weken weer vlammen

gisteren is mijn originel Ripper ook onder garantie vervangen voor een nieuwe, eindelijk kan ik na bijna 2 weken weer vlammen
Lucky you, vijf weken geleden is mijn ESC overleden en het gaat nog drie weken duren voordat deze weer voorradig is :(
Tegen die tijd ligt er al sneeuw!! :schrik:

Nog even een modificatie gemaakt aan mn brace, werd een beetje geïrriteerd aan het constante geratel van mn brace, heb er nu een mooie oplossing voor gevonden :D:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderdelen weer binnen vandaag (doen ze snel die jongens van philshobbyshop, afgelopen woensdag verzonden). Gelijk de motor weer inbouwen, vind de zwarte versie mooier staan als de groene :D:

full

full

Meteen een tandje omhoog gegaan, moet me zo een 6km/u meer snelheid geven.

full

Het onderdeel waar ik op moest wachten :o

Nee, is een brushless mta, schijnt ook nog wel even te duren voordat deze uitkomt in andere landen.

Iemand nog interesse in een ripper 2000kv motor(stock mt4 motor)?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Lipo's voor de MT4-G3

Aangezien ik nog een lipo('s) moet kiezen ben ik benieuwd waarmee jullie rijden en wat jullie bevinden zijn qua rijtijd en snelheid.

Ik gebruik deze Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack, zie Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack

bevalt prima, rijd er ca. 15-20 minuten mee.

Daarnaast gebruik ik 2x Zippy 2s 5700 Mah hardcase 50C lipo, zie ZIPPY Flightmax 5700mah 2S2P 50C Hardcase Car Lipoly

bevalt wat minder, is lastiger aan te sluiten als je koude vingers hebt :), rijd er ca 20 - 25 minuten mee

Hallo, hoe bevalt de autocompressor, overweeg deze te kopen voor het schoonblazen van de MT4

Hier krijg je garantie bij dat het 100% nutteloos zal zijn om je rc schoon te blazen.
Hij ' puft' de lucht en krijgt zo op termijn daadwerkelijk banden goed opgepompt, maar is zonder ketel waar lucht in word opgeslagen om echt te blazen.
Niet kopen, grote miskoop voor dit doel.

Ik gebruik deze Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack, zie Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack

bevalt prima, rijd er ca. 15-20 minuten mee.

Daarnaast gebruik ik 2x Zippy 2s 5700 Mah hardcase 50C lipo, zie ZIPPY Flightmax 5700mah 2S2P 50C Hardcase Car Lipoly

bevalt wat minder, is lastiger aan te sluiten als je koude vingers hebt :), rijd er ca 20 - 25 minuten mee

Merk je verschil tussen de 20C en 50C packs?
In therorie is de 20C aan de krappe kant voor deze auto namelijk. Heb je daar minder performance mee of wordt die misschien warmer?

Als je een goede 50c pack heb merk je het verschil zeker wel tov een 20c pack(imo te weinig voor de mt4)...

Back