Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lucky you, vijf weken geleden is mijn ESC overleden en het gaat nog drie weken duren voordat deze weer voorradig isgisteren is mijn originel Ripper ook onder garantie vervangen voor een nieuwe, eindelijk kan ik na bijna 2 weken weer vlammen
Ok ik heb deze besteld ik denk dat ie wel goed is. - Autocompressor met LED-lamp in de Conrad online shop
Aangezien ik nog een lipo('s) moet kiezen ben ik benieuwd waarmee jullie rijden en wat jullie bevinden zijn qua rijtijd en snelheid.
Hallo, hoe bevalt de autocompressor, overweeg deze te kopen voor het schoonblazen van de MT4
Ik gebruik deze Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack, zie Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack
bevalt prima, rijd er ca. 15-20 minuten mee.
Daarnaast gebruik ik 2x Zippy 2s 5700 Mah hardcase 50C lipo, zie ZIPPY Flightmax 5700mah 2S2P 50C Hardcase Car Lipoly
bevalt wat minder, is lastiger aan te sluiten als je koude vingers hebt, rijd er ca 20 - 25 minuten mee
Merk je verschil tussen de 20C en 50C packs?
In therorie is de 20C aan de krappe kant voor deze auto namelijk. Heb je daar minder performance mee of wordt die misschien warmer?