Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Ik vind dit wel een vreemde reactie.
Volgende keer ff 10 seconden extra de tijd nemen om een wat genuanceerdere opmerking te schrijven.....
Sorry hoor, maar het deed mij herinneren aan een tragisch ongeluk waarbij een kind onder een vrachtwagen kwam. De chauffeur had het kind niet gezien en toen ik een foto zag van de truck, was de voorruit voorzien van naamplaten en allerlei versieringen. De voorruit is bedoeld om ZICHT te houden in de ruimste zin van het woord. Niet om de namen van gezinsleden ten toon te spreiden. Dat doe je maar op facebook.

Dus vandaar mijn wellicht wat cynische opmerking daarover. Nogmaals, excuses als dit verkeerd overkwam.

Rene

Tja, tegenwoordig zijn de voorruiten van de vrachtwagens volgeplakt met tolkastjes, camera's, enz.
Hier wordt het zicht ook niet beter van.

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de voorruit te behangen met allerlei zaken, zoals namen, lampjes, vlaggetjes, enz.
Als ik rij wil ik goed zicht hebben naar alle kanten toe, zodat ik goed zicht heb op de weg, naast de weg en boven de weg, wat in het Zwaar Transport erg belangrijk is.

Maar iedereen moet dit zelf weten wat hij of zij voor de voorruit hangt, of plakt. je moet doen wat je mooi vindt, maar probeer het zicht zoveel mogelijk naar voren en de zijkant te behouden, voor je eigen veiligheid, maar ook van anderen.

Daarnaast, ik kijk graag naar een mooie truck, machtig mooie designs zie je vandaag de dag. Ik kan daar vrolijk van worden. Maar wat boeit mij of een andere weggebruiker de namen van gezinsleden van de chauffeur ?

Heren,

stel je hebt een vrachtwagen en wilt dit compleet werkend maken........met beier.
Wat is buiten de zender om dan wat je allemaal nodig hebt om verlichting geluid en rijden te hebben.
Rijmotor zal van servonaut zijn,maar daarbuiten wat is het lijstje van benodigdheden?

In de bouwbeschrijving van jou truck staat ook hoe je je mfc 03 moet aansluiten en in de beschrijving bij de mfc 03.

Meestal zit dit in je zender, als "servo reverse". De Jeti box ken ik niet maar die stuurt alleen een signaal door dat vanuit de zender komt. Dus misschien even vermelden welke zender je gebruikt.

Als servo reverse in de zender niet lukt kan het ook in de ontvanger. Dan ga je naar de Pin Out Settings van het betreffende kanaal, en zet daar de Gain van beide richtingen van 100 op -100. Dan is het kanaal via de ontvanger omgekeerd.

Back