zozo 16 $ voor een slash 4x4 front bumper RPM dat is nog minder dan in nl zonder verzendkosten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha, je ziet blijkbaar iets over het hoofd. Ik vroeg een website waar je onderdelen kon bestellen voor deze auto.Bij The Toyz.com?
Klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet maar : wat heeft dat met een MERV te maken of zie ik iets over het hoofd?
jij heb de verkeerde site te pakken denk ik![]()
Hallo,
Onlangs is mijn standaard stuurservo in mijn merv overleden. Onder garantie heb ik toen een nieuwe gekregen. Na een paar keer rijden stond op een keer de auto plotseling stil. De ESC en ontvanger waren disco. Toen ik de voorwielen heen en weer bewoog, was alles opeens weer prima. Weliswaar herhaalde bovenstaande zich weer. Ik heb het idee dat er toch weer iets mis is met de servo. Heeft iemand ervaring met bovenstaand verschijnsel. Als je een nieuwe servo installeert moet je dan bv de reciever en ontvanger opnieuwe binden?
Groeten Jos
Heeft u de Speedpinion er wel op?
Dat scheelt ook wat in de temperatuur.
Oké, dan is een fan inderdaad beter.
Je zeggen is op deze site niet gebruikelijk al lijkt dat soms wel door sommige leeftijdsgenoten.
Ik zeg eigenlijk tegen iedereen u.